Forslag vises etter at du har skrevet inn søkeordene. Bruk opp- og nedpilene for å bla gjennom resultatene. Bruk enter til å velge. Hvis valget er en setning, blir denne setningen sendt til søkeruten. Hvis forslaget er en lenke, navigerer nettleseren til den siden.

Endringer, kanselleringer og refusjoner

Noen ganger dukker det opp ting, og enten du eller gjesten din har endret planer. For å sikre at ting går som det skal, finner du her nyttig informasjon om hvordan du kansellerer, hva som skjer hvis du gjør det og hvordan du bruker løsningssenteret.
  • Veiledninger

    Hvis gjesten kansellerer

    Hvis gjesten din kansellerer reservasjonen sin, varsler vi deg og opphever blokkeringen av datoene i kalenderen din automatisk, slik at du k…
  • Veiledninger

    Slik kansellerer en vert en bestilling

    Du kan kansellere en reservasjon som vert, men hvis det er mindre enn 24 timer til innsjekking, er det ikke sikkert du kan kansellere på net…
  • Fellesskapets retningslinjer

    Kanselleringsvilkår for verter

    Siden kanselleringer kan forstyrre gjestenes planer og påvirker tilliten til Airbnb-fellesskapet, pålegges det sanksjoner dersom en vert kan…
  • Veiledninger

    Endre en reservasjon som vert

    Du kan sende en endringsforespørsel til gjesten din. Hvis gjesten godtar, blir reservasjonen oppdatert.
  • Veiledninger

    Slik svarer du på en endringsforespørselen fra en gjest

    Hvis gjesten din vil endre en bekreftet reservasjon (f.eks. ved å gjøre turen kortere eller lengre), må vedkommende sende deg en endringsfor…
  • Veiledninger

    Refusjon til gjesten

    Hvordan du gir refusjon til en gjest, avhenger av om det er før eller etter vedkommendes reise.
  • Veiledninger

    Slik får du hjelp via løsningssenteret

    I løsningssenteret kan du be om eller sende penger for ting relatert til Airbnb-turen din. Gjester og verter kan be Airbnb om hjelp til å ko…