Alle bestillinger av hjem kommer med AirCover for gjester. Hvis det er et alvorlig problem med Airbnb-hjemmet som verten ikke kan løse, er vi her for å hjelpe deg.
Her kan vi hjelpe deg:
Teamet vårt kan hjelpe deg med å finne et lignende sted, med vurdering av beliggenhet og fasiliteter, avhengig av tilgjengelighet til sammenlignbare priser. Hvis det ikke er noe lignende sted tilgjengelig, eller du foretrekker å ikke bestille på nytt, gir vi deg full eller delvis refusjon, inkludert tjenestegebyr.
AirCover for gjester gir støtte til alvorlige problemer med hjemmebestillingen din, for eksempel:
AirCover for gjester inkluderer ikke mer mindre ulemper, for eksempel en ødelagt brødrister.
Det er best å kontakte verten hvis noe skulle skje. Du kan sende en melding til verten for å informere om situasjonen. Hvis det oppstår et problem i løpet av oppholdet:
Trenger du å nå oss? Kontakt oss på telefon, e-post eller chat.
Hvis du noen gang føler deg utrygg, er vi her for å hjelpe deg med å få prioritert tilgang til spesialopplærte sikkerhetsagenter som vil hjelpe deg med sikkerhetsproblemene dine eller koble deg direkte til lokale nødmyndigheter, dag som natt.
AirCover for gjester er ikke en forsikring. Den dekker ikke reiserelaterte problemer (eksempel: Turen er forsinket på grunn av en storm, eller bagasjen din blir skadet av transportøren din). Les mer om AirCover for gjester og reise-, reservasjons- eller oppholdsforsikring.
Hvis du er vert, kan du lese mer om AirCover for verter og forbedringer vi har gjort.