Forslag vises etter at du har skrevet inn søkeordene. Bruk opp- og nedpilene for å bla gjennom resultatene. Bruk enter til å velge. Hvis valget er en setning, blir denne setningen sendt til søkeruten. Hvis forslaget er en lenke, navigerer nettleseren til den siden.
Guide • Gjest

AirCover for gjester

Denne artikkelen har blitt oversatt automatisk.

Alle bestillinger av hjem kommer med AirCover for gjester. Hvis det er et alvorlig problem med Airbnb-hjemmet som verten ikke kan løse, er vi her for å hjelpe deg.

Vi hjelper deg med å bli ombestilt eller gi deg full eller delvis refusjon

Her kan vi hjelpe deg:

Teamet vårt kan hjelpe deg med å finne et lignende sted, med vurdering av beliggenhet og fasiliteter, avhengig av tilgjengelighet til sammenlignbare priser. Hvis det ikke er noe lignende sted tilgjengelig, eller du foretrekker å ikke bestille på nytt, gir vi deg full eller delvis refusjon, inkludert tjenestegebyr.

Slik fungerer AirCover for gjester

AirCover for gjester gir støtte til alvorlige problemer med hjemmebestillingen din, for eksempel:

  • Verten kansellerer reservasjonen før innsjekking
  • Oppvarmingen virker ikke om vinteren.
  • Utleiestedet har færre soverom enn oppført
  • Det er en annen type hjem - et privat rom i stedet for et helt hjem
  • En stor annonsert fasilitet, for eksempel et basseng eller kjøkken, mangler

AirCover for gjester inkluderer ikke mer mindre ulemper, for eksempel en ødelagt brødrister.

Løsning av problemer under oppholdet ditt

Det er best å kontakte verten hvis noe skulle skje. Du kan sende en melding til verten for å informere om situasjonen. Hvis det oppstår et problem i løpet av oppholdet:

  1. Dokumenter problemet: Ta bilder eller videoer som bevis.
  2. Kontakt verten din: Gi verten beskjed innen 72 timer etter oppdagelsen, beskriv problemet og søk en løsning.
  3. Kontakt oss: Hvis verten ikke svarer eller ikke er i stand til å løse problemet, kan du kontakte oss umiddelbart.
  4. AirCover for gjestestøtte: Hvis problemet dekkes av AirCover for gjester og du ønsker å dra, hjelper vi deg med å finne sammenlignbare overnattingssteder basert på tilgjengelighet og priser. Hvis et lignende sted ikke er tilgjengelig, eller du foretrekker å ikke bestille på nytt, får du full eller delvis refusjon.

Døgnåpen sikkerhetstelefon

Trenger du å nå oss? Kontakt oss på telefon, e-post eller chat.

Hvis du noen gang føler deg utrygg, er vi her for å hjelpe deg med å få prioritert tilgang til spesialopplærte sikkerhetsagenter som vil hjelpe deg med sikkerhetsproblemene dine eller koble deg direkte til lokale nødmyndigheter, dag som natt.

AirCover for gjester er ikke en forsikring. Den dekker ikke reiserelaterte problemer (eksempel: Turen er forsinket på grunn av en storm, eller bagasjen din blir skadet av transportøren din). Les mer om AirCover for gjester og reise-, reservasjons- eller oppholdsforsikring.

Hvis du er vert, kan du lese mer om AirCover for verter og forbedringer vi har gjort.

Var denne artikkelen til hjelp?

Relaterte artikler

  • Fellesskapets retningslinjer

    Grunnregler for verter for hjem

    Les gjennom grunnreglene for verter for hjem.
  • Veiledninger • Gjest

    Når du mottar refusjonen

    Refusjoner utstedes nesten umiddelbart, og de fleste kommer fram innen 15 dager, men med enkelte betalingsmåter og i noen regioner kan det ta lengre tid.
  • Veiledninger • Vert

    AirCover for verter

    AirCover for verter er et program som omfatter identitetskontroll av gjester, risikovurdering av reservasjoner, vertsbeskyttelse ved tingskader på tre millioner USD, vertsforsikring på én million USD, opplevelsesforsikring på én million USD og en døgnåpen sikkerhetstelefon.
Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg