Hvis verten kansellerer reservasjonen
Selv om det er sjeldent, hender det at verter må kansellere reservasjoner. Vi forstår at dette kan få store konsekvenser for planene dine. Du kan være trygg på at alle bestillinger gjennom Airbnb kommer med AirCover, som beskytter gjestene mot vesentlige problemer som vertskansellering de siste 30 dagene før innsjekking.
Hvis en vert mot formodning må kansellere bestillingen din i løpet av de siste 30 dagene før du skal sjekke inn, får du automatisk refusjon, og vi kan også hjelpe deg med å finne et tilsvarende eller bedre hjem å bestille.
Dette kan du forvente deg hvis reservasjonen din blir kansellert
Når en reservasjon blir kansellert, får du en e-post med alle opplysninger, herunder informasjon om refusjon. Behandlingstiden for en refusjon kan vareiere avhengig av hvordan du betalte.
Hvis reservasjonen blir kansellert i løpet av de siste 30 dagene før innsjekking, kan vi også hjelpe med å finne et tilsvarende eller bedre utleiested.
Har du noen spørsmål? Ta en titt på ombestillings- og refusjonsvilkårene for detaljert informasjon om AirCover samt begrensninger.
Som alltid må du gjerne kontakte oss hvis du trenger mer hjelp.
Relaterte artikler
- GjestHvis verten må kansellereHvis verten din ikke kan gjennomføre oppholdet ditt, bør du ikke kansellere selv – send en kanselleringsforespørsel slik at du ikke går glip…
- GjestFå beskyttelse gjennom AirCoverAirCover gir Airbnb-gjester beskyttelse fra A til Å.
- VertKanselleringsvilkår for verterSiden kanselleringer kan forstyrre gjestenes planer og påvirker tilliten til Airbnb-fellesskapet, pålegges det sanksjoner dersom en vert kan…