Du har 72 timer på deg til å rapportere et problem til verten eller Airbnb fra du oppdager det, hvis du har problemer med reservasjonen av et hjem, en tjeneste eller en opplevelse.
Slik går du frem
Selv om vi foretrekker at verter og gjester så langt som mulig finner en løsning seg i mellom, vet vi at det ikke alltid er mulig. Hvis verten ikke er i stand til å løse problemet, ikke svarer i det hele tatt eller avslår refusjonsforespørselen, gir du oss beskjed ved å klikke eller trykke på Få hjelp fra reservasjonssiden. Noen fra teamet vårt hjelper deg gjerne med å løse problemet.
For reservasjoner av hjem: Hvis det viser seg at problemet dekkes av AirCover for gjester, hjelper vi deg med å finne et lignende sted til sammenlignbare priser, avhengig av tilgjengelighet. Hvis det ikke er noe lignende sted tilgjengelig, eller du foretrekker å ikke bestille på nytt, gir vi deg full eller delvis refusjon.
Ring det lokale politiet eller lokale nødetater øyeblikkelig i nødssituasjoner eller dersom din personlige sikkerhet er i fare. Hvis du ikke kan telefonnumrene til de lokale nødetatene, kan du bruke Airbnb til å ringe nødetatene nå.
Hvis du har andre sikkerhetsrelaterte problemer, kan du alltid ta kontakt med oss gjennom den døgnåpne sikkerhetstelefonen vår. Kontakt oss på telefon, e-post eller chat for å få prioritert tilgang til spesialopplærte sikkerhetsmedarbeidere.
Hvis du har bekymringer knyttet til deling av hjem i nærområdet ditt, kan du kontakte nabolagsstøtten.