Det kan skje selv de beste vertene: Planer går galt og du kan ikke levere alt annonsen lovet. Hvis du av en eller annen grunn ikke møter gjestens forventninger, kan du gi vedkommende refusjon under eller etter opplevelsen, tjenesten eller oppholdet i hjemmet. Vi varsler gjesten med en gang og behandler refusjonen innen 48 timer.
Når du sender pengene, anses transaksjonen som endelig. Les mer om refusjonsvilkårene for tjenester og opplevelser, og ombestillings- og refusjonsvilkårene for hjem.
For hjem og opplevelser: Gå til Reservasjoner, velg en reservasjon og klikk på Send eller be om penger.
For tjenester: Etter at reservasjonen er bekreftet, kan du refundere gjesten gjennom samtaletråden ved å velge Send refusjon og oppgi refusjonsbeløpet.
Når en hjem- eller opplevelsesreservasjon er startet, kan en vert kun sende penger til en gjest gjennom løsningssenteret.
Verter bør sende refusjoner eller forespørsler innen 60 dager etter utsjekking eller at tjenesten eller opplevelsen er gjennomført.