Veiledninger
•
Gjest
Hvis du ikke kommer i kontakt med verten din
Hvis du ikke kommer i kontakt med verten din
Når du har en bekreftet reservasjon, finner du vertens e-post og telefonnummer i turens samtaletråd. Du kan sende vedkommende en melding eller åpne Airbnb-appen og for å ringe.
Leter du etter innsjekkingsopplysninger og -instruksjoner? Du finner du dem på reservasjonens reiseplanside tre dager før innsjekking.
Hvis du har prøvd alt og ikke får kontakt med verten, kontakt oss.
Var denne artikkelen til hjelp?
Relaterte artikler
- GjestSlik kontakter du verterHvis du vil finne ut mer om et utleiested, en vert eller en opplevelse før du bestiller, kan du sende en melding til verten på Airbnb.
- GjestVertens svartidVerter har 24 timer på seg til å godta eller avslå en reservasjonsforespørsel. Du får en oppdatering om statusen på e-post.
- GjestFå beskyttelse gjennom AirCoverAirCover gir Airbnb-gjester beskyttelse fra A til Å.
Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg