Du kan enkelt kontakte verter ved å sende dem en kort melding på Airbnb om at du er interessert i stedet eller opplevelsen deres.
For å beskytte deg og personopplysningene dine mottar gjester og verter hverandres telefonnumre først etter at en reservasjon er bekreftet. Finn ut mer om hvorfor det er lurt å holde kommunikasjon og transaksjoner på Airbnb.
Du kan se gjennom annonsen og klikke eller trykke på Kontakt vert for å sende en melding. Profftips: Hvis du vil spørre om bestemte reservasjonsopplysninger, angir du datoer og antall gjester for turen før du trykker på Kontakt verten (du kan ikke sende melding med mindre du har valgt datoer).
Hvis du har en godtatt reservasjon eller bekreftet opplevelse, kan du kontakte verten ved å gå til siden Turer, finne reservasjonen og kontakte verten derfra. Hvis du har noen medreisende, kan du invitere dem til å bli med på reservasjonen.
Trenger du å snakke med en vert etter endt tur? Du kan sende en melding til verten fra innboksen.
Hvis du har betalingsproblemer, kan du løse dem i løsningssenteret.
Merk: Du kan sende 25 meldinger per dag eller 10 meldinger per time. Bare du, og ikke de ekstra gjestene dine, kan sende meldinger til verten gjennom samtaletråden din.