Forslag vises etter at du har skrevet inn søkeordene. Bruk opp- og nedpilene for å bla gjennom resultatene. Bruk enter til å velge. Hvis valget er en setning, blir denne setningen sendt til søkeruten. Hvis forslaget er en lenke, navigerer nettleseren til den siden.
Veiledninger • Gjest

Be om en tilpasset dato eller et tilpasset klokkeslett for en tjeneste eller opplevelse

Denne artikkelen har blitt oversatt automatisk.

Du har satt ditt hjerte på en tjeneste eller opplevelse, men du ser ikke tilgjengelighet i vertens kalender. Du kan alltid spørre om et annet tidspunkt eller en annen dato som ikke er oppført, og finne ut om de er tilgjengelige.

Be om en bestemt dato eller et bestemt klokkeslett for en tjeneste eller opplevelse

Slik spør du om tilgjengelighet i skrivebordsversjonen

  1. Velg den aktuelle tjenesten eller opplevelsen, og klikk på Send melding til [host's name].
  2. Klikk på Be om en bestemt dato.
  3. Velg en dato og antallet gjester.
  4. Klikk på Send forespørsel.

Verten gjennomgår reservasjonsopplysninger og bestemmer om de kan passe deg inn i timeplanen. 

  • Hvis de bekrefter, kan du fullføre bestillingen i samtaletråden
  • Hvis de ikke kan imøtekomme deg, kan du prøve å samarbeide for å finne en gjensidig god tid 

Reservasjoner av opplevelser

Hvis verten planla opplevelsen og den er i kalenderen deres, vil den være tilgjengelig for andre å bestille, med mindre forespørselen din var for en privat bestilling.

Var denne artikkelen til hjelp?

Relaterte artikler

Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg