Forslag vises etter at du har skrevet inn søkeordene. Bruk opp- og nedpilene for å bla gjennom resultatene. Bruk enter til å velge. Hvis valget er en setning, blir denne setningen sendt til søkeruten. Hvis forslaget er en lenke, navigerer nettleseren til den siden.
Veiledninger • Vert

Når gjester ber om å endre reservasjonen av en tjeneste eller opplevelse

Denne artikkelen har blitt oversatt automatisk.

Hvis gjestene er innenfor reservasjonens kostnadsfrie kanselleringsperiode, kan de kansellere og umiddelbart bestille på nytt for andre tilgjengelige tider og datoer i kalenderen din.

Forespørsler om å endre reservasjonen

Hvis en gjest er utenfor kanselleringsperioden, kan vedkommende sende deg en forespørsel om å endre reservasjonen. Du kan gjennomgå reservasjonsopplysningene i samtaletråden der du har 24 timer på deg til å godta eller avslå forespørselen. Hvis du godtar det, vil bestillingsendringen bli fullført, og du vil frafalle ethvert beløp du ville ha mottatt for en sen kansellering. Hvis du avviser den og gjesten ikke kan oppgi den opprinnelige datoen og klokkeslettet, får du eventuelle inntekter du har rett til for sen kansellering.

Hvis du godtar en gjests forespørsel om å avtale et nytt tidspunkt, blir den planlagt i kalenderen din. Hvis du avslår en gjests forespørsel, forblir den opprinnelige reservasjonen på samme måte.

Gjennomgå en gjests forespørsel om å endre reservasjonen

Slik gjennomgår du en gjests forespørsel i skrivebordsversjonen

  1. Klikk på Meldinger og gå til samtaletråden med gjestens forespørsel.
  2. Klikk på Gå gjennom.
  3. Klikk på Godta eller Avvis.
  4. Klikk på Vis opplysninger for å se den oppdaterte reservasjonen.
Var denne artikkelen til hjelp?

Relaterte artikler

Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg