Veiledninger
•
Gjest
Etter turen: Håndtering av uenigheter
Etter turen: Håndtering av uenigheter
Disagreements don’t have to be disagreeable when you have a way to address the issues. Here’s how we can help:
Money-related issues
You can use our Resolution Center within 60 days of your reservation's checkout date to request or send money for things related to your Airbnb trip. It helps to have any photos or other relevant evidence ready when you submit a Resolution Center request.
Reviews issues
If you’d like to respond to a review with your perspective of the situation, or to address feedback given, you can leave a response within 30 days of when the review was written. It will post directly below the review and will be visible to the rest of the Airbnb community. If the review is against our policies, you can report it.
Var denne artikkelen til hjelp?
Relaterte artikler
- Hjelp med problemer etter turenTuren din er over, men det er et par ting å ta tak i (kanskje du glemte noe på stedet eller verten belastet deg for noe ekstra).
- GjestHvis en vert ber om mer pengerNår du bestiller en reservasjon gjennom Airbnb, vises all prisinformasjon. Det finnes et par unntak.
- Sporing av refusjoner og kvitteringerHvem liker vel å lete gjennom lommeboken for å finne en kvittering? Ingen. Vi er her for å gjøre det enkelt for deg.
Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg