Veiledninger
•
Gjest
Kansellere en tur på grunn av formildende omstendigheter
Kansellere en tur på grunn av formildende omstendigheter
Merk: Hvis du må kansellere på grunn av covid-19-pandemien, ber vi deg lese denne artikkelen om hvilke alternativer du har.
Ikke bekymre deg. Hvis du må kansellere reservasjonen din på grunn av en nødssituasjon eller uunngåelige omstendigheter, kan vi hjelpe deg:
- Les vilkårene for formildende omstendigheter for å finne ut som tilfellet dekkes.
- Sørg for at du har nødvendig dokumentasjon tilgjengelig.
- Kanseller oppholdet eller Airbnb-opplevelsen ved å velge Jeg har en formildende omstendighet.
- Kontakt oss for å sende inn et krav, så veileder vi deg gjennom de neste trinnene. De inkluderer å sende inn nødvendig dokumentasjon og vente på at teamet vårt gjennomgår saken din.
Viktig: Krav må sendes inn senest 14 dager etter kanselleringen.
Var denne artikkelen til hjelp?
Relaterte artikler
- Gjest
Retningslinjer for omfattende hendelser med skadelig omfang
Finn informasjon om hvordan kanselleringer blir håndtert når uforutsette hendelser utenfor din kontroll oppstår etter bestilling og gjør det… - Gjest
Finn vertens kanselleringsvilkår
Refusjonsbeløpet avhenger av vertens kanselleringsvilkår og tidspunktet og datoen du kansellerer. Slik fungerer kanselleringer
Det kan oppstå uforutsette ting som gjør at du må kansellere. Her ser du hvordan du kan kansellere en reservasjon på en problemfri måte.
Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg