Kanselleringsalternativer på grunn av covid-19
Reservasjoner gjort 14. mars 2020 eller tidligere
Hvis reservasjonen ble gjort 14. mars 2020 eller tidligere og covid-19 påvirker reiseplanene dine, finner du nåværende kansellerings- og refusjonsalternativer ved å gå til Kanseller reservasjonen og velge Reiseplanene mine har endret seg på grunn av covid-19-pandemien.
Avhengig av omstendighetene dine, kan du se ett eller flere av følgende alternativer:
- Refusjon i henhold til vertens kanselleringsvilkår.
- Full kontantrefusjon etter å ha sendt inn offisiell dokumentasjon til gjennomgang.
- Reisekreditt for formildende omstendigheter.
- Be verten om full refusjon.
Reservasjoner gjort etter 14. mars 2020 og før 31. mai 2022
Hvis reservasjonen ble gjort etter 14. mars 2020 og før 31. mai 2022 og covid-19 påvirker reiseplanene dine, gjelder vertens kanselleringsvilkår. Hvis du imidlertid er smittet av covid-19, dekkes dette av vilkårene for formildende omstendigheter.
Hvis reservasjonen din ikke gir rett på full refusjon, kan du alltids sende melding til verten for å høre om de er villige til å gi deg en ekstra refusjon gjennom løsningssenteret.
Reservasjoner gjort 31. mai 2022 eller senere
Hvis reservasjonen ble gjort 31. mai 2022 eller senere og covid-19 påvirker reiseplanene dine, gjelder vertens kanselleringsvilkår. Vilkårene for formildende omstendigheter dekker ikke covid-19-relaterte kanselleringer av disse bestillingene.
Annet å være oppmerksom på
Informasjonen ovenfor gjelder ikke for Luxe-reservasjoner, som er underlagt ombestillings og refusjonsvilkårene for Luxe. Angående Luxe-reservasjoner bestilt før 20. mars 2020 kan du lese Airbnb Luxes covid-19-tiltak og ta direkte kontakt med turplanleggeren din hvis du har spørsmål.
Det gjelder andre vilkår for innenlandsreservasjoner i Sør-Korea.
Relaterte artikler
- GjestKansellere en tur på grunn av formildende omstendigheterFinn informasjon om krav og hvordan du går videre med neste steg.
- GjestVilkår for formildende omstendigheter og koronaviruset (covid-19)Finn detaljer om dekningen i forbindelse med covid-19 under vilkårene for formildende omstendigheter.
- GjestVilkår for formildende omstendigheterFinn informasjon om hvordan kanselleringer blir håndtert når uforutsette hendelser utenfor din kontroll oppstår etter bestilling og gjør det…