Hjelp med en reservasjon
Hjelp med en reservasjon
Hvis du må kansellere en reservasjon (det er ok, ting skjer!), oppdatere en reservasjon eller forstå hvordan betalinger fungerer, har du kommet til riktig sted. Disse artiklene hjelper deg med å få oversikt over eventuelle kanselleringer eller endringer, og forklarer hva som skjer når det gjøres endringer.
- Veiledninger
Kansellering av reservasjonen din for et opphold
Du kan gå til turene dine for å kansellere eller endre reservasjonen. - Veiledninger
Hvordan kansellerer jeg opplevelsesreservasjonen min?
Når du har gått gjennom kanselleringsprosessen, får du se refusjonsbeløpet før du fullfører endringen. - Veiledninger
Kansellere en tur på grunn av formildende omstendigheter
Finn informasjon om krav og hvordan du går videre med neste steg. - Veiledninger
Slik endrer du en reservasjon før turen begynner
Send en endringsforespørsel til verten hvis du ønsker å endre reservasjonen. - Veiledninger
Aksepterte betalingsmåter
Vi støtter forskjellige betalingsmåter avhengig av hvilket land betalingskontoen din befinner seg i. - Veiledninger
Når du skal betale for reservasjonen
Tidspunktet varierer avhengig av beliggenheten og hvilken type reservasjon du bestiller. - Veiledninger
Finn reservasjonsopplysninger
Du finner opplysninger om reservasjonen, for eksempel bekreftelseskoden, i Meldinger eller Turer.