Forslag vises etter at du har skrevet inn søkeordene. Bruk opp- og nedpilene for å bla gjennom resultatene. Bruk enter til å velge. Hvis valget er en setning, blir denne setningen sendt til søkeruten. Hvis forslaget er en lenke, navigerer nettleseren til den siden.
Veiledninger

Hvordan kansellerer jeg opplevelsesreservasjonen min?

Denne artikkelen har blitt oversatt automatisk.

Merk: Hvis du må kansellere reservasjonen din på grunn av koronaviruset (COVID-19), kan du se gjennom artikkelen vår om alternativer for kansellering.

Når du har gått gjennom kanselleringsprosessen, kan du gjennomgå refusjonsbeløpet før du fullfører endringen.

Slik kansellerer du en opplevelsesreservasjon:

  1. Gå til Turer og klikk på reservasjonen du vil kansellere.
  2. Klikk på Endre eller kanseller.
  3. Klikk på Neste under Kanseller reservasjonen min.
  4. Velg årsaken til kanselleringen, og klikk deretter på Fortsett.
  5. [Valgfritt] Legg til en melding til verten, og klikk deretter på Fortsett.
  6. Gjennomgå refusjonsdetaljene og klikk deretter på Kanseller reservasjonen min for å fullføre

Merk: Du vil motta en melding for å bekrefte kanselleringen. Refusjoner ankommer vanligvis innen ti arbeidsdager. Noen betalingsmåter og regioner kan ta lengre tid. Finn ut mer.

Var denne artikkelen til hjelp?

Relaterte artikler

Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg