Forslag vises etter at du har skrevet inn søkeordene. Bruk opp- og nedpilene for å bla gjennom resultatene. Bruk enter til å velge. Hvis valget er en setning, blir denne setningen sendt til søkeruten. Hvis forslaget er en lenke, navigerer nettleseren til den siden.
Veiledninger

Kontakt Airbnbs kundeservice for å få hjelp

Hvis du ikke finner en løsning på problemet ved å kontakte verten eller gjesten eller ved å bruke hjelpesenteret, kan du ta kontakt for å få hjelp.

Kontakt Airbnbs kundeservice 

Kontakt oss ved å sende en melding eller chatte. Du kan følge opp et eksisterende problem eller velge Rapporter et nytt problem. Du kan også ringe oss på +47 800 62 525.

Selvhjelpsressurser

Søk i hjelpesenteret eller bla gjennom alle emner for å finne svar på vanlige spørsmål, fra hvordan du oppretter en Airbnb-konto, til hvordan du skriver en anmeldelse om verten eller gjesten din – og alt i mellom.

Slik kontakter du verten eller gjesten din

Å sende en melding er ofte den raskeste og enkleste måten å løse et problem med utleiestedet eller reservasjonen på.

Send eller be om penger gjennom løsningssenteret

Hvis du må sende eller be om penger for noe som ikke var medregnet i prisen, kan du gå til løsningssenteret. Vi er også her for å hjelpe til med å megle i diskusjoner mellom deg og verten eller gjesten.

Send inn en klage

Ønsker du å dele tilbakemeldinger med oss? Finn ut hvordan du sender inn en klage.

Var denne artikkelen til hjelp?

Relaterte artikler

  • Veiledninger • Gjest

    Når du mottar refusjonen

    Refusjoner utstedes nesten umiddelbart, og de fleste kommer fram innen 15 dager, men med enkelte betalingsmåter og i noen regioner kan det ta lengre tid.
  • Veiledninger

    Slik får du hjelp via løsningssenteret

    I løsningssenteret kan du be om eller sende penger for ting relatert til oppholdet, tjenesten eller opplevelsen.
  • Guide • Gjest

    AirCover for gjester

    Alle bestillinger av hjem kommer med AirCover for gjester. Hvis det er et alvorlig problem med utleiestedet som verten ikke kan løse, hjelper vi deg med å finne et lignende sted, avhengig av tilgjengelighet, til en tilsvarende pris, eller så gir vi deg full eller delvis refusjon.
Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg