Hvis du ikke finner en løsning på problemet ved å kontakte verten eller gjesten eller ved å bruke hjelpesenteret, kan du ta kontakt for å få hjelp.
Kontakt oss ved å sende en melding eller chatte. Du kan følge opp et eksisterende problem eller velge Rapporter et nytt problem. Du kan også ringe oss på +47 800 62 525.
Søk i hjelpesenteret eller bla gjennom alle emner for å finne svar på vanlige spørsmål, fra hvordan du oppretter en Airbnb-konto, til hvordan du skriver en anmeldelse om verten eller gjesten din – og alt i mellom.
Å sende en melding er ofte den raskeste og enkleste måten å løse et problem med utleiestedet eller reservasjonen på.
Hvis du må sende eller be om penger for noe som ikke var medregnet i prisen, kan du gå til løsningssenteret. Vi er også her for å hjelpe til med å megle i diskusjoner mellom deg og verten eller gjesten.
Ønsker du å dele tilbakemeldinger med oss? Finn ut hvordan du sender inn en klage.