Forslag vises etter at du har skrevet inn søkeordene. Bruk opp- og nedpilene for å bla gjennom resultatene. Bruk enter til å velge. Hvis valget er en setning, blir denne setningen sendt til søkeruten. Hvis forslaget er en lenke, navigerer nettleseren til den siden.
Veiledninger

Få hjelp eller kontakt Airbnbs kundeservice

Denne artikkelen har blitt oversatt automatisk.

Enten du er vert eller gjest, finner du hjelp før, under eller etter et opphold.

Kontakt verten eller gjesten din

Å sende en melding er vanligvis den raskeste og enkleste måten å løse et problem med utleiestedet eller reservasjonen din på. Eller du kan prøve å ringe dem.

Utforsk hjelpesenteret

Besøk Hjelpesenteret for å finne svar på vanlige spørsmål, inkludert informasjon om:

Besøk løsningssenteret

Hvis du trenger å sende eller be om penger på noe som ikke var inkludert i et utleiested, besøk Løsningssenteret. Vi kan også involvere deg hvis du trenger det, hvis du trenger det.

Kontakt Airbnbs kundeservice

Trenger du litt mer hjelp eller har du en klage? Kontakt oss via e-post, chat eller telefon på 1-844-234-2500.

Var denne artikkelen til hjelp?

Relaterte artikler

  • Guide • Gjest

    AirCover for gjester

    Alle bestillinger inkluderer AirCover for gjester. Hvis det er et alvorlig problem med utleiestedet som verten ikke kan løse, hjelper vi deg med å finne et lignende sted avhengig av tilgjengelighet til en tilsvarende pris, eller så gir vi deg full eller delvis refusjon.
  • Veiledninger
  • Veiledninger • Gjest

    Hvis du har et problem i løpet av oppholdet ditt

    Hvis det skjer noe uventet i løpet av oppholdet, kan du sende en melding til verten for å diskutere mulige løsninger først. Vedkommende kan sannsynligvis hjelpe deg med å løse problemet. Hvis verten ikke kan hjelpe deg eller du vil be om refusjon, er vi her for å hjelpe deg.
Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg