Forslag vises etter at du har skrevet inn søkeordene. Bruk opp- og nedpilene for å bla gjennom resultatene. Bruk enter til å velge. Hvis valget er en setning, blir denne setningen sendt til søkeruten. Hvis forslaget er en lenke, navigerer nettleseren til den siden.
Veiledninger
Vert

Opprett og send hurtigsvar til gjestene

Save time sending common messages to guests by creating quick reply templates. Your templates can be personalized with shortcodes that dynamically fill in guest, reservation, and listing details.

The benefit of quick replies

Having a set of customized quick replies makes hosting with a team more efficient as you’re all using the same standards for guest interactions. Plus, all of your quick replies are accessible in your team’s shared inbox.

You can use scheduled messaging to send your quick replies automatically, based on a trigger, like a new reservation, check-in, or checkout.

Slik oppretter du et hurtigsvar

Slik oppretter du et hurtigsvar i skrivebordsversjonen

  1. Klikk på Meldinger og deretter på Meny.
  2. Under Innstillinger klikker du på Hurtigsvar.
  3. Klikk på + Nytt svar.
  4. Skriv inn et navn for å identifisere malen.
  5. Skriv meldingen din og sett inn shortcodes for å tilpasse den.
  6. Tilpass språkinnstillingene til meldingen din.
  7. Klikk på Lagre.

Innstilling av språket i malen påvirker hvordan shortcodene dine oversettes.

Shortcodes

Shortcodes are placeholders that dynamically fill in guest, reservation, and listing details when the message is sent to the guest. You’ll need to have the corresponding information in your listings, such as check-in and checkout times, otherwise the shortcode will display as unavailable in the message. Here’s the full list:

  • Guest’s first name
  • Guest’s last name
  • Guest’s phone number
  • Check-in date
  • Check-in time
  • Checkout date
  • Checkout time
  • Total trip price
  • Average nightly price
  • Cleaning fee
  • Listing name
  • Listing address
  • Listing city
  • Wi-fi name
  • Wi-fi password
  • Confirmation code
  • Directions
  • Check-in Instructions
  • House Rules
  • House Manual
  • Guidebook
  • Getting around
  • Guest Access
  • Guest Interaction
  • Guest city
  • Guest country
  • Neighborhood
  • Number of guests
  • Number of nights
  • Number of bathrooms
  • Number of bedrooms
  • Number of beds
  • Primary host first name
  • Primary host last name

Slik bruker du et hurtigsvar

Slik bruker du hurtigsvar i skrivebordsversjonen

  1. Klikk på Meldinger og velg samtaletråden med gjesten.
  2. Trykk på hurtigsvarikonet ved siden av meldingsboksen.
  3. Velg svaret du vil bruke, og klikk deretter på Bruk dette svaret.
  4. Gjør eventuelle andre endringer og klikk på Send.

Slik redigerer du et hurtigsvar

Slik redigerer du et hurtigsvar i skrivebordsversjonen

  1. Klikk på Meldinger og deretter på Meny.
  2. Under Innstillinger klikker du på Hurtigsvar.
  3. Velg meldingen du ønsker å redigere.
  4. Utfør endringene og klikk på Lagre.

Slik sletter du et hurtigsvar

Slik sletter du et hurtigsvar i skrivebordsversjonen

  1. Klikk på Meldinger og deretter på Meny.
  2. Under Innstillinger klikker du på Hurtigsvar.
  3. Velg meldingen du ønsker å slette.
  4. Bla ned og klikk på Slett mal.
Var denne artikkelen til hjelp?

Relaterte artikler

Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg