Forslag vises etter at du har skrevet inn søkeordene. Bruk opp- og nedpilene for å bla gjennom resultatene. Bruk enter til å velge. Hvis valget er en setning, blir denne setningen sendt til søkeruten. Hvis forslaget er en lenke, navigerer nettleseren til den siden.
Veiledninger
Opplevelsesvert

Gi refusjon til gjester på Airbnb-opplevelser

If you need to refund a guest for your online or in-person Experience, you can do so through the Resolution Center or from your Calendar.

Guest cancellations within the cancellation window

If a guest cancels within your cancellation window, they'll receive an automatic refund within 10 business days, so you don't need to do anything.

Slik sender du refusjon til en gjest:

  1. Klikk på Løsningssenter og deretter på Send penger.
  2. Velg gjesten du vil sende penger til, og klikk på Neste.
  3. Under Velg en årsak velger du årsaken som best beskriver situasjonen rundt refusjonen.
  4. Klikk på Neste.
  5. Oppgi refusjonsbeløpet og skriv en melding til gjesten.
  6. Klikk på Neste og deretter på Send.

Host cancellations

If you need to cancel your Experience at any time, locate it in your calendar, and select Cancel Experience. Guests will receive an automatic refund within 10 business days.

Learn more about canceling an Experience as a Host.

Var denne artikkelen til hjelp?

Relaterte artikler

Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg