Veiledninger
•
Opplevelsesvert
Gi refusjon til gjester på Airbnb-opplevelser
Gi refusjon til gjester på Airbnb-opplevelser
If you need to refund a guest for your online or in-person Experience, you can do so through the Resolution Center or from your Calendar.
Guest cancellations within the cancellation window
If a guest cancels within your cancellation window, they'll receive an automatic refund within 10 business days, so you don't need to do anything.
Slik sender du refusjon til en gjest:
- Klikk på Løsningssenter og deretter på Send penger.
- Velg gjesten du vil sende penger til, og klikk på Neste.
- Under Velg en årsak velger du årsaken som best beskriver situasjonen rundt refusjonen.
- Klikk på Neste.
- Oppgi refusjonsbeløpet og skriv en melding til gjesten.
- Klikk på Neste og deretter på Send.
- Trykk på Profil og deretter på Bytt til vertskap .
- Trykk på Reservasjoner og velg den reservasjonen du ønsker.
- Trykk på Send eller be om penger.
- Trykk på Send penger og deretter på Neste.
- Under Velg en årsak, velger du den årsaken som best beskriver situasjonen rundt refusjonen, og deretter trykker du på Neste.
- Oppgi refusjonsbeløpet og skriv en melding til gjesten.
- Trykk på Neste og deretter på Send.
- Trykk på Profil og deretter på Bytt til vertskap .
- Trykk på Reservasjoner og velg den reservasjonen du ønsker.
- Trykk på Send eller be om penger.
- Trykk på Send penger og deretter på Neste.
- Under Velg en årsak, velger du den årsaken som best beskriver situasjonen rundt refusjonen, og deretter trykker du på Neste.
- Oppgi refusjonsbeløpet og skriv en melding til gjesten.
- Trykk på Neste og deretter på Send.
- Trykk på Løsningssenter og deretter på Send penger.
- Velg gjesten du vil sende penger til, og trykk på Neste.
- Under Velg en årsak velger du årsaken som best beskriver situasjonen rundt refusjonen.
- Trykk på Neste.
- Oppgi refusjonsbeløpet og skriv en melding til gjesten.
- Trykk påNeste og deretter på Send.
Host cancellations
If you need to cancel your Experience at any time, locate it in your calendar, and select Cancel Experience. Guests will receive an automatic refund within 10 business days.
Learn more about canceling an Experience as a Host.
Var denne artikkelen til hjelp?
Relaterte artikler
Endringer og kanselleringer
Vi hjelper deg med å få oversikt over eventuelle kanselleringer eller endringer, og forklarer hva som skjer når det gjøres endringer.Administrering av opplevelsen din
Få viktige tips og verktøy for å hjelpe deg med å administrere reservasjonene og kalenderen.Hvordan kansellerer jeg opplevelsesreservasjonen min?
Når du har gått gjennom kanselleringsprosessen, får du se refusjonsbeløpet før du fullfører endringen.
Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg