Forslag vises etter at du har skrevet inn søkeordene. Bruk opp- og nedpilene for å bla gjennom resultatene. Bruk enter til å velge. Hvis valget er en setning, blir denne setningen sendt til søkeruten. Hvis forslaget er en lenke, navigerer nettleseren til den siden.
Veiledninger • Vert for hjem

Når en reservasjon er "ikke mulig"

Denne artikkelen har blitt oversatt automatisk.

Som vert kan du få en turforespørsel som er merket som "ikke mulig". 

Hvorfor dette skjer? 

"Ikke mulig" vises når en gjest har sendt en henvendelse eller turforespørsel for datoer som en gang var tilgjengelige, men som ikke lenger er tilgjengelige, fordi:

  • En annen reservasjon overlapper med noen eller alle datoene gjesten spurte om eller forespurt
  • Noen eller alle datoene er nå blokkert i kalenderen din 
  • Tilgjengelighetsinnstillinger (f.eks. forberedelsestid, forhåndsvarsel eller innstillinger for korteste/høyeste dato) kan forstyrre en turforespørsel
  • Airbnb kan blokkere kalenderen din hvis du ikke har oppgitt all informasjonen som kreves for kontoen din

Dette kan du gjøre

Hvis du ønsker, kan du oppdatere tilgjengelighetsinnstillingene eller oppheve blokkeringen av datoer i kalenderen din. Les mer om å oppdatere vertskalenderen din eller hjelpe en gjest med å bestille stedet ditt på tilgjengelige datoer.

Ellers trenger du som vert ikke å gjøre noe når en reservasjon ikke lenger er mulig. Vi vil fortelle den potensielle gjesten at datoene ikke kan bestilles.

Hvis gjestene ikke kan bestille utleiestedet ditt

Noen ganger kan en gjest ikke bestille utleiestedet ditt fordi datoene ikke lenger er tilgjengelige, men det er noen andre grunner til at de kan ha problemer. Ta en titt på tipsene våre til gjester som ikke kan bestille en reservasjon.

Var denne artikkelen til hjelp?

Relaterte artikler

Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg