Hvis du får en melding om at reservasjonen ikke kunne fullføres når du bestiller et sted å bo, er det et par ting du bør undersøke.
Vanligvis bekrefter vi identiteten din som en del av bestillingsprosessen, men hvis det har oppstått et problem, kan det hende vi har tatt kontakt med deg for å få mer informasjon.
Noen ganger blir opplysninger om en reservasjon flagget av den automatiserte risikovurderingen vi bruker for å forhindre fester. Se gjennom informasjonen om risikovurdering av reservasjoner for å finne ut mer.
Det er mange grunner til at en betalingsmåte kan hindre deg i å fullføre en reservasjon, som utløpte kredittkort eller utilstrekkelige midler. Les mer om feilsøkingstips for betalingsmåter.
Hvis du ikke får til å bestille, kan du dobbeltsjekke at datoene du ønsker, er tilgjengelige. Du kan også sende meldinger til verten ved å klikke eller trykke på Kontakt verten i annonsen. Verten kan ha noen krav som forespørselen din ikke oppfyller, f.eks. det korteste oppholdet det er mulig å bestille.
Får du fortsatt ikke bestilt reservasjonen din? Kontakt oss for å få mer hjelp.