Tilgjengelighet hos Airbnb

Slik gjør vi det enklere å reise med oss.
En mobiltelefon viser skjermbilde av Flere filtre, som er et av mange søkefiltre. Det er en deloverskrift som heter "Tilgjengelighetsfunksjoner". Nedenfor er tilgjengelighetsfunksjonene ordnet etter områder, for eksempel "Gjesteinngang og parkering". Det finnes avmerkingsbokser der du kan velge så mange funksjoner du vil.

Bedre søkefiltre

Vi har forenklet tilgjengelighetsfiltrene for å gi en enda bedre søkeopplevelse.

Gjennomgang av tilgjengelighet

Vi kontrollerer at alle tilgjengelighetsfunksjonene verter fører opp, er nøyaktige.
En mobiltelefon viser en gruppe tilgjengelighetsfunksjoner for en Airbnb-annonse. Den første funksjonen har teksten "Trinnfri gjesteinngang", med bilder under som viser funksjonen. Under den er det en annen tilgjengelighetsfunksjon med teksten "Gjesteinngangen er bredere enn 81 cm", med et bilde nedenfor som viser funksjonen.
En mobiltelefon viser meldinger mellom verten som beskriver utleiestedet som tilgjengelig, og en gjest som ønsker å vite mer om stedet. Gjestens melding lyder: "Hei, Shea! Er rampen ved inngangen på forsiden eller baksiden av huset ditt?" Vertens svar lyder: "Hei, Adam! Rampen er foran. Ha en fin dag!"

Private meldinger med verter

Chat direkte med verter for å få mer informasjon om tilgjengelighetsfunksjonene for oppholdet eller opplevelsen.
Tre generasjoner i en familie smiler og ler i et tilrettelagt Airbnb-hjem. Foran det eldste familiemedlemmet står en rullestol.

Lytt til Airbnbs erklæring om digital tilgjengelighet

Digital tilgjengelighet hos Airbnb

Airbnb streber etter å overholde European Accessibility Act og Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1 nivå AA for alle nettsteder og mobilapplikasjoner.

Slik jobber vi

  • Vi innlemmer beste praksis for digital tilgjengelighet i design- og ingeniørprosessene.
  • Vi gir løpende opplæring og ressurser om tilgjengelighet til de ansatte.
  • Vi engasjerer interne og eksterne testere som sikrer kvalitet.
  • Vi opprettholder et tverrfunksjonelt team dedikert til å overvåke og adressere digitale tilgjengelighetsproblemer på tvers av nettstedet og applikasjonene.
  • Vi lærer opp kundeservicemedarbeiderne våre i digitale tilgjengelighetsproblemer.

Tilbakemelding

Vi tar gjerne imot tilbakemelding om Airbnbs praksis for digital tilgjengelighet. Send en e-post til digital-accessibility@airbnb.com for å komme i kontakt med oss.

Dedikerte team

Airbnb har team som fokuserer på å utvikle produkter alle kan bruke. Disse teamene samarbeider med utviklere, designere og andre over hele virksomheten for å sikre at produktene er utviklet med tanke på tilgjengelighet.

Spesifikasjonene for digital tilgjengelighet

Vi jobber for å designe en tilgjengelig opplevelse på tvers av nettlesere og enheter.

For å fremme tilgjengelighet ser vi på følgende:

Logoen til United Spinal Association
Logoen til National Council on Independent Living
Logoen til American Association of People with Disabilities
Logoen til Red Costarricense de Turismo Accesible

Vi er her for å hjelpe deg

Gå til hjelpesenteret for å finne mer informasjon.