Forslag vises etter at du har skrevet inn søkeordene. Bruk opp- og nedpilene for å bla gjennom resultatene. Bruk enter til å velge. Hvis valget er en setning, blir denne setningen sendt til søkeruten. Hvis forslaget er en lenke, navigerer nettleseren til den siden.
Veiledninger
Vert

Når en gjest ikke møter opp til en reservasjon

Du var klar for å ta imot gjestene, men de kom ikke. Ikke bekymre deg, vi sender utbetaling for den kansellerte reservasjonen som beskrevet i kanselleringsvilkårene våre.

Hvis dette er første gang du er vertskap, kan vi holde tilbake utbetalingen i 30 dager etter at reservasjonen ble bekreftet. Les mer om utbetalinger.

Hold kontakten

Det er lurt å ta kontakt med gjestene før de ankommer. Du finner informasjon om dem i reiseplanen.

  • Airbnb-melding: Finn meldingen fra gjestene og send dem en beskjed. Meldingsvarsler sendes til gjestenes e-postadresse og som varsler i Airbnb-appen.
  • Telefon: Telefonnumre er oppført i Reservasjoner.

Husk at mange gjester ikke har tilgang til telefon mens de reiser, eller at reiseforsinkelser som påvirker ankomsttiden deres, kan oppstå.

Var denne artikkelen til hjelp?

Relaterte artikler

Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg