Veiledninger
•
Vert
Når en gjest ikke møter opp til en reservasjon
Når en gjest ikke møter opp til en reservasjon
Du var klar for å ta imot gjestene, men de kom ikke. Ikke bekymre deg, vi sender utbetaling for den kansellerte reservasjonen som beskrevet i kanselleringsvilkårene våre.
Hvis dette er første gang du er vertskap, kan vi holde tilbake utbetalingen i 30 dager etter at reservasjonen ble bekreftet. Les mer om utbetalinger.
Hold kontakten
Det er lurt å ta kontakt med gjestene før de ankommer. Du finner informasjon om dem i reiseplanen.
- Airbnb-melding: Finn meldingen fra gjestene og send dem en beskjed. Meldingsvarsler sendes til gjestenes e-postadresse og som varsler i Airbnb-appen.
- Telefon: Telefonnumre er oppført i Reservasjoner.
Husk at mange gjester ikke har tilgang til telefon mens de reiser, eller at reiseforsinkelser som påvirker ankomsttiden deres, kan oppstå.
Var denne artikkelen til hjelp?
Relaterte artikler
- Vert
Hvis en gjest ikke svarer på en endringsforespørsel om en tur
Hvis du ikke hører fra gjesten og forespørselen din er viktig eller haster, kan du sende en melding og minne vedkommende på å godta eller av… - Vert
Hvis en gjest gjør deg ukomfortabel
Hvis en gjest har brutt en av husreglene eller gjort noe som fikk deg til å føle deg utrygg, kan du avslå turforespørselen eller kansellere … - Reiseadministrator
Er det bare turplanleggere som kan endre reservasjoner de bestiller for andre?
Ja, bare turplanleggere kan endre eller kansellere en reservasjon de har bestilt.
Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg