Veiledninger
Hvorfor kan gjester oppleve feil ved bestilling av et programvaretilkoblet utleiested?
Hvorfor kan gjester oppleve feil ved bestilling av et programvaretilkoblet utleiested?
When a reservation is being made, Airbnb’s reservation system automatically syncs with your software provider to make sure the listing’s availability is up-to-date. If the guest encounters an error message saying the calendar needs updating or the dates are no longer available, this means the software provider’s availability information has changed and those dates are now blocked.
If your software shows those dates as available but the guest still gets this error, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the error, and provide the listing information and dates so they can investigate. If necessary, they will contact Airbnb's technical support team for further investigation.
Var denne artikkelen til hjelp?
Relaterte artikler
Slik retter du feil i programvareannonser
Logg inn på Airbnb-kontoen din på en datamaskin eller mobilenhet for å gjennomgå og rette opp i feilene.- Vert
Angi en ny utbetalingsmåte
Når du har lagt til en utbetalingsmåte, tar det litt tid før den blir verifisert. Når den er verifisert, endres statusen til "Klar". Hvor la… - Reiseadministrator
Bestilling av turer for noen andre
Airbnb gir personer som deltar i programmet Airbnb gjennom jobben, muligheten til å bestille jobbreiser på vegne av andre. Disse personene k…
Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg