Veiledninger
•
Vert
Hvordan oppretter og endrer jeg en oppgave?
Hvordan oppretter og endrer jeg en oppgave?
You need to be part of a hosting team, and have any role besides “Tasks” (learn more about hosting teams on Airbnb) in order to create or edit a task. Task tools allow hosting teams to create specific jobs for other team members or service providers to complete, such as cleaning before or after a guest's stay, maintenance jobs, or greeting arriving guests onsite. An individual task can be assigned to an individual person and a specific listing.
To create a new task with a checklist of steps, you’ll want to create a template first. Find out how to create a template.
To create a task:
- Log in to your account on a desktop computer or browser (not using the Airbnb app) and go to Tasks
- Go to Task overview > All tasks
- Click or tap New task
- Fill out each mandatory field and click or tap Save
- The task will now show up on the All tasks page
If you’d like the task to have a checklist of steps, create a template to attach to the task
To edit a task:
- Log in to your account on a desktop computer or browser (not using the Airbnb app) and go to Tasks
- Go to Task overview > All tasks
- Select the date or week you’d like to view
- Click or tap on the the task you want to edit
- In the task view, scroll down to the bottom of the task and click or tap Edit task
- On the task editing page, make your changes and click or tap Save
Var denne artikkelen til hjelp?
Relaterte artikler
- Vert
Hvordan oppretter og administrerer jeg oppgaverapporter?
Dette må du vite om oppgaverapporter. - Opplevelsesvert
Verifisering for opplevelser
Dette hjelper oss med å kontrollere at du er den du utgir deg for å være. Ved å bruke et par minutter på dette hjelper du oss med å holde Ai… - Vert
Lag nye opplevelser
Opplevelser er aktiviteter som utformes og ledes av en inspirerende lokalbefolkning. Verter viser frem håndverket sitt, byen, saken eller ku…
Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg