Veiledninger
•
Vert
Hvordan oppretter og administrerer jeg oppgaverapporter?
Hvordan oppretter og administrerer jeg oppgaverapporter?
If a team member encounters an issue while performing a task (ex: finding out that amenities are missing or items are broken), they can let the team know by creating a task report. Reports can only be created for tasks that have been started.
To create a report:
- Log in to your account on a desktop computer or browser (not using the Airbnb app) and go to Tasks
- Go to Tasks > My tasks
- Click or tap on the task that you want to submit a report for
- Within the task view, click or tap Send a report
- Select a report category
- Fill in all the necessary information and click Submit
You can now see your submitted report in the task view, and team members will now find the report under Reports.
To manage reports (for members with permissions beyond “Tasks”):
- Log in to your account on a desktop computer or browser (not using the Airbnb app) and go to Tasks
- Go to Tasks > Reports
- Click or tap on the report that you want to manage
- Click or tap Resolve if the issue doesn’t require follow-up action and is solved
Click or tap New task if assistance is needed and you want to create a new task for the issue to be solved.
Var denne artikkelen til hjelp?
Relaterte artikler
- VertHvordan automatiserer jeg opprettelsen av oppgaver?Oppgaveverktøy gjør det mulig for vertskapsteam å opprette spesifikke jobber som andre teammedlemmer eller tjenesteleverandører kan fullføre…
- VertHva er oppgavemaler?Med oppgavemaler kan du angi en sjekkliste med trinn og forhåndsdefinerte oppgaveinnstillinger som du kan bruke når du oppretter oppgaver i …
- VertHvordan oppretter og endrer jeg en oppgave?Oppgaveverktøy gjør det mulig for vertskapsteam å opprette spesifikke jobber som andre teammedlemmer eller tjenesteleverandører kan fullføre…
Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg