Forslag vises etter at du har skrevet inn søkeordene. Bruk opp- og nedpilene for å bla gjennom resultatene. Bruk enter til å velge. Hvis valget er en setning, blir denne setningen sendt til søkeruten. Hvis forslaget er en lenke, navigerer nettleseren til den siden.
Veiledninger • Reiseadministrator

Hvis verten kansellerer en Airbnb gjennom jobben-reservasjon

Hvis en vert kansellerer en jobbreisendes reservasjon med Airbnb gjennom jobben, sender vi en e-post til den reisende med informasjon om kanselleringen og eventuell refusjon. Den reisende kan bestille et nytt sted å bo, eller be reiseadministratoren hos arbeidsgiveren om å gjøre det for seg.

Administratorer kan få informasjon om kanselleringen ved å kontakte Airbnbs kundeservice eller sende en melding til den reisende. Begge deler gjøres fra den reisendes reiseplan.

Bestill et nytt sted til Airbnb gjennom jobben hvis verten kansellerer

Bestill en ny Airbnb gjennom jobben-reservasjon i skrivebordsversjonen

  1. Klikk på Profil > Kontrollpanel for bedrift.
  2. Klikk på Turer.
  3. Hvis en tur har blitt kansellert, vises den under Trenger oppmerksomhet.
  4. Velg den reisende og se over reiseplanen.
  5. Klikk på Bestill på nytt nå for å se steder som passer til datoene, antall gjester og stedet til den opprinnelige bestillingen.
Var denne artikkelen til hjelp?

Relaterte artikler

Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg