Endre eller kansellere en aktiv tur som vertskap
Sometimes, unexpected events and emergencies pop up at the last minute. If you need to change or cancel a guest's reservation, you have options.
Reservations become active 24 hours before check-in. At that point, you might notice a reservation’s status switch to “Arrives tomorrow.”
Changing
You can change a confirmed reservation the same way you’d change an upcoming one: Just send your guest a trip change request.
Canceling
Canceling within 24 hours of check-in, or after a trip has started, is a special situation, however—you’ll need to contact us for help with that.
In either case, message your guest to let them know what’s going on.
Canceling a reservation mid-trip is a big deal. Penalties will be applied unless the cancellation reason meets certain limited exceptions. Try to avoid it if you can.
Relaterte artikler
- Vert
Slik kansellerer en vert en bestilling
Du kan kansellere en reservasjon som vert, men hvis det er mindre enn 24 timer til innsjekking, er det ikke sikkert du kan kansellere på net… Oppsummering av opplevelsesforsikringen
Informasjon om en viktig del av AirCover for verter, som gir Airbnb-verter beskyttelse fra A til Å.Endringer, kanselleringer og refusjoner for verter
Noen ganger kan det dukke opp ting som gjør at enten du eller gjesten må endre planer. Her finner du noen nyttige opplysninger for å sørge f…