Få hjelp hvis du tror du har betalt for en falsk reservasjon
Bruk dette skjemaet til å fortelle oss om et økonomisk tap hvis du har betalt for en falsk reservasjon via bank eller bankoverføring, MoneyGram, eller en annen direkte betalingsmåte.
Hva dette skjemaet ikke er ment for
Ikke bruk dette skjemaet hvis en vert eller gjest ba deg om å betale utenfor Airbnb og du ikke har tapt penger. Vær så snill å rapporter meldingen der forespørselen skjedde.  Lær hvordan 
Hva du trenger
Dokumentasjon av betalingen din (Eks: Kontoutskrift)
Dokumentasjon av vertsens meldinger (Eks: Eposter)
Dette kan du forvente deg
- Etter at du har fylt ut skjemaet, får du en bekreftelses på epost med et saksnummer.
 - Et medlem av teamet vårt vil bli tildelt for å undersøke saken - Vi vil gjøre vårt beste for å ta i kontakt med deg innen 48 timer.
 - Vi kan ikke garantere at du kan gjenopprette pengene dine, men vi vil gjøre vårt beste for å finne ut hva som skjedde og anbefale neste skritt.