Forslag vises etter at du har skrevet inn søkeordene. Bruk opp- og nedpilene for å bla gjennom resultatene. Bruk enter til å velge. Hvis valget er en setning, blir denne setningen sendt til søkeruten. Hvis forslaget er en lenke, navigerer nettleseren til den siden.
Veiledninger
Gjest

Forleng et opphold

Hvis du ikke har ankommet ennå, eller hvis du har det gøy og ønsker å bli lenger, kan du kanskje forlenge reservasjonen.

Send en melding til verten med en endringsforespørsel

For å forlenge turen kan du sende en melding til verten og spørre om verten kan ta imot et lengre opphold, eller du kan ganske enkelt sende vedkommende en endringsforespørsel for å endre reservasjonsdatoene.

Endre reservasjonsdatoene

Endre reservasjonsdatoene på en datamaskin

  1. Klikk på Turer og deretter på turen du vil endre.
  2. Under Reservasjonsopplysninger klikker du på Endre reservasjon.
  3. Endre datoene for oppholdet og klikk på Lagre.
  4. Se gjennom endringene og klikk deretter på Send forespørsel.


Hvordan kostnaden for reservasjonen kan bli påvirket

Hvis verten godkjenner endringsforespørselen, oppdateres reservasjonen og du belastes for den ekstra tiden. Du får se det opprinnelige totalbeløpet og det nye totalbeløpet før du sender inn endringsforespørselen.

I de fleste tilfeller belastes tilleggskostnaden den opprinnelige betalingsmåten så snart verten godkjenner endringsforespørselen.

For noen betalingsmåter må gjestene sende inn den ekstra betalingen innen 48 timer eller innen den opprinnelige utsjekkingstiden, avhengig av hva som inntreffer først.

Verten må godta endringsforespørselen før den blir bekreftet

Når du har sendt forespørselen, får verten et varsel med beskjed om å godkjenne eller avvise forespørselen.

Når verten godkjenner endringen, mottar du en bekreftelse, og reservasjonsopplysningene blir oppdatert slik at de gjenspeiler endringene. Hvis verten ikke kan forlenge oppholdet eller hvis verten ikke svarer, forblir utsjekkingsdatoen uendret.

Hvis verten ikke har svart på endringsforespørselen din

Hvis du sendte inn en endringsforespørsel og verten ikke har svart på den, kan du prøve å sende en melding og minne om forespørselen.

Hvis turen allerede er avsluttet

Hvis utsjekkingen er gjennomført, er det for sent å sende en endringsforespørsel. Du kan imidlertid sende en ny turforespørsel til verten.

Var denne artikkelen til hjelp?

Relaterte artikler

Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg