Be om en refusjon
Hvis du vil be om refusjon før eller etter turen, kan refusjonsforespørsler om hvilket som helst beløp behandles gjennom løsningssenteret. Merk at det kanskje ikke er mulig å bruke løsningssenteret i forbindelse med enkelte hotellopphold.
Vi anbefaler at du diskuterer eventuelle refusjonsbeløp med verten i samtaletråden på Airbnb, før du sender inn en forespørsel i løsningssenteret. Hvis du og verten ikke klarer å komme til enighet, får du muligheten til å be Airbnb om hjelp til å finne en løsning. Problemer må rapporteres til Airbnb innen 72 timer etter at du oppdaget det, for at det skal dekkes av ombestillings- og refusjonsvilkårene.
Merk: Du har opptil 60 dager etter reservasjonens utsjekkingsdato til å sende inn en forespørsel gjennom løsningssenteret.
Relaterte artikler
- Gjest
Dette refunderes når du kansellerer en reservasjon
Finn ut mer om refusjonen for en kansellert tur eller opplevelse. Sporing av refusjoner og kvitteringer
Hvem liker vel å lete gjennom lommeboken for å finne en kvittering? Ingen. Vi er her for å gjøre det enkelt for deg.