Du er bare tre skritt unna neste ferie
Du er bare tre skritt unna neste ferie
1. Søk
Begynn med å utforske overnattingssteder eller opplevelser. Filtrer søket etter ting som hele hjem, innsjekking uten vert og tillatt med kjæledyr. Du kan også lagre favoritter i en ønskeliste.
1. Søk
Begynn med å utforske overnattingssteder eller opplevelser. Filtrer søket etter ting som hele hjem, innsjekking uten vert og tillatt med kjæledyr. Du kan også lagre favoritter i en ønskeliste.
2. Bestill
Når du har funnet det du ser etter, kan du lese mer om verten, se på anmeldelser fra tidligere gjester og undersøke hvilke kanselleringsalternativer som finnes. Etter det bestiller du ved hjelp av noen få klikk.
2. Bestill
Når du har funnet det du ser etter, kan du lese mer om verten, se på anmeldelser fra tidligere gjester og undersøke hvilke kanselleringsalternativer som finnes. Etter det bestiller du ved hjelp av noen få klikk.
3. Ferdig
Da er alt klart! Ta kontakt med verten din gjennom appen for å få lokale tips, stille spørsmål og få råd. I tillegg kan du når som helst kontakte Airbnb hvis du trenger mer hjelp.
3. Ferdig
Da er alt klart! Ta kontakt med verten din gjennom appen for å få lokale tips, stille spørsmål og få råd. I tillegg kan du når som helst kontakte Airbnb hvis du trenger mer hjelp.

Vi er her for å hjelpe deg, uansett hvor du drar

Helse og sikkerhet er viktig
Verter forplikter seg til forbedrede rengjøringsrutiner i forbindelse med covid-19, og utleiestedene vurderes for renhold.
Flere kanselleringsalternativer
Verter kan tilby en rekke alternativer for fleksibel kansellering som tydelig vises ved bestilling.
Støtte døgnet rundt, dag og natt
Med døgnåpen global kundeservice er vi her for deg når du trenger hjelp.
Er du klar til å begynne å søke?
Er du klar til å begynne å søke?
Utforsk nå

Har du fortsatt spørsmål?

Må jeg møte verten min?

Alternativer som innsjekking uten vert eller bestilling av et helt hjem gjør at du i all hovedsak kan kommunisere med verten gjennom appen. Du kan sende en melding hvis noe skulle skje.

Få siste nytt om tiltakene våre i forbindelse med covid-19 og ressurser for gjester, herunder oppdateringer av vilkår, reiserestriksjoner, fleksible reisealternativer og mer. Les mer.

I de fleste tilfeller kan du løse eventuelle problemer direkte ved å sende melding til verten din. Hvis verten ikke kan hjelpe, er det bare å kontakte Airbnb i løpet av de første 24 timene etter at du oppdaget problemet. Les mer.

Du blir belastet så snart reservasjonen din er bekreftet, men vi holder tilbake betalingen til verten frem til 24 timer etter innsjekking for å gi deg tid til å sørge for at alt er som forventet. Les mer.

Nesten alle kan være vertskap for et overnattingssted eller en opplevelse. Det er gratis å registrere seg og dele enten stedet ditt eller ferdighetene dine med verden. Kom i gang ved å besøke vertssenteret vårt. Les mer.

Besøk hjelpesenteret for å få mer utfyllende svar på spørsmålene dine. Les mer.