Vi er her for å hjelpe deg, uansett hvor du drar



Har du fortsatt spørsmål?
Alternativer som innsjekking uten vert eller bestilling av et helt hjem gjør at du i all hovedsak kan kommunisere med verten gjennom appen. Du kan sende en melding hvis noe skulle skje.
Få siste nytt om tiltakene våre i forbindelse med covid-19 og ressurser for gjester, herunder oppdateringer av vilkår, reiserestriksjoner, fleksible reisealternativer og mer. Les mer.
I de fleste tilfeller kan du løse eventuelle problemer direkte ved å sende melding til verten din. Hvis verten ikke kan hjelpe, er det bare å kontakte Airbnb i løpet av de første 24 timene etter at du oppdaget problemet. Les mer.
Du blir belastet så snart reservasjonen din er bekreftet, men vi holder tilbake betalingen til verten frem til 24 timer etter innsjekking for å gi deg tid til å sørge for at alt er som forventet. Les mer.
Nesten alle kan være vertskap for et overnattingssted eller en opplevelse. Det er gratis å registrere seg og dele enten stedet ditt eller ferdighetene dine med verden. Kom i gang ved å besøke vertssenteret vårt. Les mer.
Besøk hjelpesenteret for å få mer utfyllende svar på spørsmålene dine. Les mer.