Oppsummering og ting å huske
Se gjennom hva du har lært, og få de neste trinnene for å begynne som Superhost-ambassadør.
Av Airbnb 29. juni 2023
Oppdatert 29. juni 2023
Oppsummering og ting å huske
Ved å lese gjennom artiklene og videoene i denne opplæringen er du godt på vei til å hjelpe andre som Superhost-ambassadør. Her er en oppsummering av det vi har gått gjennom, med påminnelser om ting du må gjøre før vi kan koble deg med den første nye verten.
Slik fungerer programmet
- Vi matcher deg med potensielle og nye verter basert på språk, beliggenhet og type utleiested.
- Du svarer på spørsmålene deres og deler tips og Airbnb-ressurser.
- Hver gang en ny vert du har hjulpet, fullfører det første oppholdet, får du en belønning.
Slik bruker du kontrollpanelet
- Du administrerer samhandlinger med nye verter i kontrollpanelet.
- Du kan organisere innboksen din ved hjelp av filtre og gruppere verter etter fremgangen deres.
- Du kan sette deg til "Påkoblet" for å indikere at du er tilgjengelig umiddelbart, eller sette nye matcher på pause når du har nok folk å hjelpe.
- Se denne videoen for å få en detaljert omvisning i kontrollpanelet for Superhost-ambassadører.
Slik får du kontakt med nye verter
- Nye treff vises i kontrollpanelet.
- Trykk på profilbildet til en person for å finne flere opplysninger og ta kontakt med vedkommende.
- Det er enklere å ta første kontakt med planlagte meldinger, men det er lurt å tilpasse dem.
- Du kan planlegge en Zoom-samtale ved hjelp av meldingsverktøyene i innboksen.
- Følg med på utviklingen til nye verter i kontrollpanelet ditt og tilby hjelp etter behov.
Tips om å tilby effektiv hjelp
- Nye verter setter pris på å høre fra deg innen 24 timer.
- Hvis du velger innstillingen "Påkoblet", signaliserer du at du er tilgjengelig for å chatte – så vær klar til å delta.
- Du kan utgjøre en stor forskjell ved å dele det du skulle ønske du hadde visst da du begynte som vertskap.
- Kommunikasjonen går lettere når du bruker en vennlig tone i meldingene.
- Hvis du er åpen for ulikheter mens du prøver å finne ut hva dere har til felles, kan det skape mer tillit.
- Still spørsmål om hver persons vertsbehov og mål for å forstå hvordan du best kan hjelpe dem.
- Overvei forskjellige måter å ta hånd om bekymringer på, og bidra til å fjerne hindringer basert på dine egne erfaringer.
- Du kan alltid komme med forslag ut ifra egne erfaringer.
- Du kan også tilby å gjennomgå nye annonser før de blir publisert.
Hvor du finner Airbnb-ressurser
- Artikler i ressurssenteret
- Vilkår for hjelpesenteret
- Retningslinjer for ansvarlig vertskap
- AirCover for verter
- Lokale vertsklubber
- Døgnåpen prioritert kundeservice for Superhoster
Hva skjer videre?
Husk å gjennomgå dette:
- Oppdater Airbnb-profilen din med språkene du snakker.
- Lag og last opp introduksjonsvideoen din.
- Se gjennom programvilkårene.
- Bli med i en studiegruppe for å øve med andre Superhoster.
Det var alt – du er offisielt en Superhost-ambassadør. Gratulerer med å ha fullført denne opplæringen og velkommen til programmet! Ikke nøl med å ta kontakt med fellesskapslederen eller kontakt ambassadors@airbnb.com hvis du lurer på noe.
Informasjonen i denne artikkelen kan ha blitt endret siden publiseringen.
Oppsummering og ting å huske
Airbnb
29. juni 2023
Var dette nyttig?