Slik skriver du en tittel og beskrivelse som blir lagt merke til
Bruk et tydelig og presist språk for å navngi tjenesten og beskrive ekspertisen din. Dette er en mulighet til å lage annonse som skiller seg ut, fremheve hva du kan tilby og appellere til gjestene.
Gi tjenesten et navn
Begynn med noen beskrivende ord som tydelig forklarer tjenesten, hvem som leverer den og på hvilken måte den er unik.
Inkluder fornavnet ditt til sist i tittelen. Begrens tittelen til 50 eller færre tegn.
Eksempler på gode titler på en tjeneste:
- Romantiske Paris-portretter av Mo
- Lymfemassasje av Sabrina
- Avstressende styrketrening med Karl
Fremheve kompetansen din
Beskrivelsen av ekspertisen din bør utfylle og utdype tittelen. Forklar hvorfor du er egnet til å være vertskap for tjenesten. Vær direkte, kortfattet og presis.
Ikke vær redd for å fremheve hvorfor du er velkvalifisert, inkludert karrierehøydepunkter. Unngå å gjenta informasjonen du la til tidligere i oppsettet. Begrens beskrivelsen til 90 eller færre tegn.
Vurder disse anbefalte fremgangsmåtene:
- Bruk et hverdagslig språk.
- Skriv fullstendige setninger, og unngå oppramsing og opplisting.
- Innled med det mest imponerende, for eksempel en pris du har mottatt.
- Legg til kontekst eller understrek ferdighetene dine.
- Pass på at beskrivelsen er presis.
- Skriv i førsteperson.
Eksempler på gode beskrivelser:
- Jeg lagde mat på Michelin-restauranten Le Bernardin – nå leverer jeg gourmetmåltider hjem til deg.
- Jeg er en prisbelønt fotograf med arbeider som har vært på trykk i Elle og The New York Times.
- Jeg lærte dypvevsteknikker av Balis beste massører og har praktisert i fem år.
Alle verter, bilder og annonseopplysninger må oppfylle standardene og kravene for Airbnb-tjenester.
Denne artikkelen inneholder informasjon som kan ha blitt endret siden publiseringen.