Naviger fremover for å få tilgang til foreslåtte resultater
    Dette innholdet er ikke tilgjengelig på språket du har valgt, så vi har foreløpig gjort det tilgjengelig på det nærmeste tilgjengelige språket.

    Forenkle innsjekkingsprosessen

    Her er noen forslag som kan sørge for en praktisk og stressfri velkomst.
    Av Airbnb 3. jan. 2020
    Leselengde 3 min
    Oppdatert 9. jun. 2021

    Høydepunkter

    • Bidra til å gi gjestene de rette forventningene ved å kommunisere med dem før ankomst.

    • Innsjekking uten vert kan tiltrekke gjester som søker etter denne fasiliteten.

    • Enkle innsjekkingsinstruksjoner kan redusere forvirring.

    • Les mer i den komplette guiden om hvordan du kan glede de første gjestene.

    Gjestenes innsjekking kan være toneangivende for hele besøket. Det å sørge for at de enkelt kan finne stedet ditt og komme seg inn, er viktig når du vil skape en stressfri opplevelse og få positive anmeldelser. Les videre for å få en veiledning til vellykket innsjekking.

    God kommunikasjon skaper gode forutsetninger

    I en perfekt verden hadde alle innsjekkinger vært problemfrie, men ting går ikke alltid som planlagt. Det beste verktøyet for å takle uforutsette reiseproblemer er tydelig kommunikasjon mellom deg og gjestene dine.

    Gi gjestene beskjed før de ankommer om du er der for å ta dem imot, eller om de skal sjekke inn selv. Spør dem når de forventer å ankomme, og gi dem beskjed om hvordan de kan nå deg.

    "Før gjestene ankommer, sender jeg dem en melding for å takke dem og sende dem husmanualen og veibeskrivelsen", sier Superhosten Ann fra Penobscot i Maine.

    Opprett en innsjekkingsmetode som passer for deg

    Det er viktig å tenke på vertsstil og tilgjengelighet når du velger en innsjekkingsmetode. Noen verter foretrekker å ta hilse på gjestene, gi dem nøkkelen og vise dem stedet. Andre verter (og mange gjester) foretrekker innsjekking uten vert.

    Du kan angi i annonseopplysningene om du tillater innsjekking uten vert (en fordel noen gjester søker etter), og angi foretrukne innsjekkings- og utsjekkingstider i bestillingsinnstillingene.

    Før gjestene ankommer, sender jeg dem en melding for å takke dem og sender dem husmanualen og veibeskrivelsen.
    Ann,
    Penobscot, Maine

    Enkel innsjekking uten vert

    Du kan gjøre det enkelt for gjester å sjekke inn selv med nøkkelboks, smartlås eller tastaturlås. Bare husk å oppdatere koder og kombinasjoner mellom oppholdene for å holde stedet ditt trygt.

    Legg til innsjekkingsinstruksjoner i annonsen

    Enten du velger å ta imot gjestene personlig eller la dem låse seg inn selv, kan du legge til detaljerte innsjekkingsinstruksjoner i annonsen for å gjøre gjestenes ankomst så smidig som mulig.

    Når du har lagt til innsjekkingsinstruksjonene i delen "Informasjon til gjester" i Annonser-fanen, får gjestene tilgang til dem i fanen Turer tre dager før ankomst. Instruksjonene inngår også i ankomstguiden deres 48 timer før innsjekking, sammen med veibeskrivelse til stedet ditt og informasjon om trådløst nettverk.

    Få gjestene dine til å føle seg velkomne

    Det siste og kanskje viktigste trinnet i innsjekkingsprosessen er å få gjestene til å føle seg velkommen. "Du vil at folk skal ha en varmere opplevelse enn hva de ville fått på et tradisjonelt hotell", sier verten Chris fra Cleveland. "Jeg besvarer spørsmål så fort jeg kan." Her er noen forslag til ting du kan gjøre:

      • Trådløst nettverk: Sørg for at passordet til det trådløse nettverket er godt synlig. Det er ofte det første gjestene ser etter.
      • Husmanual: Ha en utskrift som er lett å finne og som inneholder opplysninger som parkeringsinstruksjoner, viktig informasjon om fasiliteter og tips om hvordan man bruker elektronikk og hvitevarer.
      • Guide: Lag en guide full av restaurantforslag, lokale gåturer, tilgjengelighetsvennlige aktiviteter og annet for å vise fram dine favoritter.
      • Velkomstbeskjed: Vurder å legge igjen en personlig, håndskrevet beskjed hvis du kan. Det kan være prikken over i-en.
      • Følg opp: Ta kontakt med gjestene etter ankomst for å høre om de har alt de trenger for å få et fint opphold. Du kan gjøre dette personlig, med en tekstmelding eller gjennom en Airbnb-melding.

      Høydepunkter

      • Bidra til å gi gjestene de rette forventningene ved å kommunisere med dem før ankomst.

      • Innsjekking uten vert kan tiltrekke gjester som søker etter denne fasiliteten.

      • Enkle innsjekkingsinstruksjoner kan redusere forvirring.

      • Les mer i den komplette guiden om hvordan du kan glede de første gjestene.
      Airbnb
      3. jan. 2020
      Var dette nyttig?