Slik lager du en plan som skiller seg ut
Gjester ønsker å vite hva som skal skje under en opplevelse, før de bestiller den. Planen din er en kort agenda som hjelper gjestene med å avgjøre om opplevelsen passer for dem.
Sett forventninger
Den ideelle planen leder gjestene gjennom opplevelsen fra start til slutt med en liste over spesifiserte aktiviteter. Den første aktiviteten bør omfatte en introduksjon og få gjestene til å føle seg velkomne. Den siste bør være opplevelsens høydepunkt. Hold planen så tydelig og kortfattet som mulig.
Legg til aktiviteter
Du må legge til minst én aktivitet. Vi foreslår at du starter med tre.
Hver aktivitet består av følgende elementer.
- Tittel: Forklar aktiviteten med to til fire ord. Start alltid med et verb.
- Beskrivelse: Utbroder tittelen i en setning. Fortell gjestene hva de kan forvente at skjer på dette tidspunktet av opplevelsen.
- Bilde: Velg et bilde av høy kvalitet med et motiv som samsvarer med beskrivelsen. Fremhev en detalj eller en person, foran en ren bakgrunn.
- Varighet: Velg hvor mange minutter du planlegger at denne aktiviteten varer.
Hvis gjestene får med seg en suvenir, gave eller et annet minne, kan du beskrive det som en del av den siste aktiviteten din. Du kan endre på eller omorganisere aktivitetene etter behov.
Alle verter, bilder og annonseopplysninger må oppfylle standardene og kravene for Airbnb-opplevelser.
Denne artikkelen inneholder informasjon som kan ha blitt endret siden publiseringen.