Naviger fremover for å få tilgang til foreslåtte resultater

    Tilby en enkel innsjekking med den oppdaterte Turer-fanen

    Vi oppdaterer hvordan gjestene mottar innsjekkingsinformasjonen din.
    Av Airbnb 13. mai 2021
    Leselengde 4 min
    Oppdatert 9. nov. 2021

    Høydepunkter

    • Turer-fanen samler viktige opplysninger for å gjøre det enklere å ta imot gjester – og spare tid.

    • Vi har gitt fanen Turer et nytt design for å gjøre innsjekkingen enklere for gjester.

    • Sørg for at du har fylt ut Informasjon til gjester i annonsen.

    Et av de mest avgjørende øyeblikkene for en reservasjon er ankomsten, når gjestene ser stedet ditt for første gang. Dette kan være spennende, men hvis de mangler visse opplysninger, kan en rotete innsjekking påvirke resten av gjestenes opphold og dermed også anmeldelsen.

    Det er her fanen Turer kommer inn i bildet: Her finner gjestene all informasjonen de trenger før de sjekker inn på stedet ditt. 48 timer før ankomst kan gjestene se en praktisk innsjekkingsguide i fanen Turer som viser viktige opplysninger, for eksempel dørkode og passord til det trådløse nettverket.

    For å bidra til at både gjester og verter får en sømløs innsjekkingsopplevelse, oppdaterer vi Turer-fanen for å fremheve disse opplysningene så det blir lettere for gjestene å se dem. Vi har også lagt til en nedtelling i reservasjonsopplysningene som viser dagene som er igjen til en gjests ankomst, og minner dem på å forberede seg til turen.

    Fanen Turer gjør det enklere for gjester å få tilgang til disse opplysningene på én skjerm, noe som kan gjøre det lettere for deg å sikre at oppholdet får en femstjerners start. Les videre for å få noen tips til hvordan du kan hjelpe gjestene dine med å finne den nødvendige informasjonen.

    Sørg for en enkel ankomst for gjestene dine

    Først må vi ha litt informasjon fra deg. Har du fylt ut alle feltene under Informasjon til gjester i annonsen? For finne ut av dette går du til fanen Annonser, velger annonsen du vil oppdatere og sørger for at alle feltene under Informasjon til gjester er utfylt. Det er tre viktige felt som må fylles ut for at gjestene dine skal få alle turopplysningene:

    • veibeskrivelse til stedet ditt
    • innsjekkingsinstruksjoner
    • opplysninger om trådløst nettverk

    For å bidra til at gjestene får en god opplevelse kan du fortsatt sende dem en melding med detaljert informasjon eller viktig informasjon om stedet før de ankommer. Ønsker du gjestene velkommen virtuelt eller fysisk, kan det bidra til at de føler seg enda mer komfortable.

    Veibeskrivelse til stedet ditt

    Ved å fylle ut alle feltene under Informasjon til gjester gjør du det lettere for gjestene å finne stedet ditt. Det omfatter adressen din i tillegg til eventuelle spesifikke instruksjoner som kan være nyttige.

    Gjestene finner som regel nesten helt frem ved hjelp av bare adressen og kart-apper. Dette betyr at du vanligvis ikke trenger å gi en detaljert veibeskrivelse, siden det kan skape mer forvirring.

    Men det å legge til andre opplysninger som kanskje ikke er tilgjengelig i vanlige kart-apper, kan hjelpe gjestene med å finne fram til stedet. Hvis leilighetsbygningen din for eksempel har en sideinngang, eller du har en rød postkasse utenfor huset ditt, er det nyttig å ta med denne informasjonen.

    Informasjon om hvordan man kommer seg inn

    Når gjestene kommer frem til stedet ditt, må de vite hvordan de låser opp døren og finner seg til rette. I informasjonen til gjestene kan du dele ting som:

    • Hva som er innsjekkingsmetoden (for eksempel smartlås, nøkkelboks eller at noen tar dem imot).
    • Tydelige innsjekkingsinstruksjoner. Hvis du bruker Airbnb-appen på iOS eller Android, kan du også legge til en trinnvis innsjekkingsguide med bilder.

    Når gjestene dine vet om de kan forvente seg en personlig velkomst eller innsjekking uten vert, kan du prøve å gi dem litt mer utfyllende informasjon i innsjekkingsinstruksjonene. Hvis du bruker en standard kode til nøkkelboksen, kan du oppgi den her (koden blir delt med gjesten din 48 timer før ankomst). Hvis du tilpasser kodene dine til hver gjest, er dette et fint sted å skrive at du sender koden i en melding.

    For å oppnå enklere og mer effektiv kommunikasjon bør du vurdere å bruke planlagte meldinger og verktøyet for hurtigsvar, som gjør det lettere å svare gjestene raskt og sende påminnelser i viktige øyeblikk.

    Informasjon om tilkobling til trådløst nettverk

    I disse dager er trådløst nettverk nesten like nødvendig som elektrisitet, så du bør sørge for at gjestene dine får tilgang til det med en gang. Opplysningene kan du enkelt legge til under Informasjon om trådløst nettverk i delen Informasjon til gjester i annonsen. Det som trengs er

    • navnet på det trådløse nettverket
    • passordet til det trådløse nettverket

    Selv om det er til hjelp for gjestene å nevne informasjon om trådløst nettverk i husmanualen, kan du gjøre det lettere for gjestene å finne informasjonen på telefonene sine ved å ta det med i avsnittet Informasjon til gjester – på den måten kan du bidra til at de kan koble seg til internettet raskere.

    Vi tar gjerne imot tilbakemeldinger fra dere, og ser frem til å høre hvordan vi kan forbedre innsjekkingsopplevelsen over tid. Stikk gjerne innom fellesskapssenteret og legg igjen en kommentar til oss.

    Ved å legge til denne informasjonen bidrar du til at gjestene alltid får viktige opplysninger før turen.

    Informasjonen i denne artikkelen kan ha blitt endret siden publiseringen.

    Høydepunkter

    • Turer-fanen samler viktige opplysninger for å gjøre det enklere å ta imot gjester – og spare tid.

    • Vi har gitt fanen Turer et nytt design for å gjøre innsjekkingen enklere for gjester.

    • Sørg for at du har fylt ut Informasjon til gjester i annonsen.

    Airbnb
    13. mai 2021
    Var dette nyttig?