Forslag vises etter at du har skrevet inn søkeordene. Bruk opp- og nedpilene for å bla gjennom resultatene. Bruk enter til å velge. Hvis valget er en setning, blir denne setningen sendt til søkeruten. Hvis forslaget er en lenke, navigerer nettleseren til den siden.
Veiledninger
Gjest

Slik kan du endre, fjerne og legge til en betalingsmåte

Hvis det oppstår problemer med en eksisterende betalingsmåte på kontoen din (f.eks. hvis et kredittkort har utløpt), kan du oppdatere den eller legge til en ny betalingsmåte.

    Endre betalingsmåten for kommende betalinger

    Hvis du har en eksisterende reservasjon med planlagte betalinger i fremtiden, for eksempel et lengre opphold, kan du endre betalingsmåten for de planlagte betalingsmåtene.

    Merk: Du kan bare endre betalingsmåten til planlagte fremtidige betalinger. Det er ikke mulig å endre betalingsmåten for den første betalingen etter at en reservasjon blir bekreftet.

    1. Gå til Turer og velg turen du vil endre.
    2. Under Det du har bestilt velger du reservasjonen din.
    3. Under Betalingsopplysninger klikker du på Få kvittering og administrer betalinger.
    4. Under Betalingsopplysninger går du til Planlagte betalinger og velger Oppdater betalingsopplysninger.
    5. Oppdater betalingsmåten og velg når du vil betale.
    6. Klikk på Send inn.

    Fjern en betalingsmåte

    Hvis du vil fjerne en betalingsmåte fra kontoen din, må du vente til det er mer enn 14 dager siden den ble brukt til en reservasjon. Dette gjelder også reservasjoner som venter på godkjenning. Du kan heller ikke fjerne betalingsmåten hvis verten har bedt om erstatning fra deg og Airbnb holder på å gjennomgå forespørselen.

    1. Gå til Kontoinnstillinger > Betalinger og utbetalinger.
    2. Klikk på de tre prikkene ved siden av betalingsmåten.
    3. Klikk på Fjern.

    Legg til betalingsmåte

    Du kan legge til et kreditt- eller debetkort eller en annen betalingsmåte på kontoen din.

    1. Gå til Kontoinnstillinger > Betalinger og utbetalinger.
    2. Klikk på Legg til betalingsmåte.

    Brukere i enkelte land kan kanskje ikke legge til en betalingsmåte på kontoen sin. Hvis dette er tilfelle må du legge til betalingsopplysningene dine direkte på betalingssiden. Finn ut mer om hvilke betalingsmåter som aksepteres i enkelte land.

    Angi en standard betalingsmåte

    Du kan velge hvilken betalingsmåte som vises først på listen over tilgjengelige betalingsmåter.

    1. Gå til Kontoinnstillinger > Betalingsmåter.
    2. Klikk på de tre prikkene ved siden av betalingsmåten.
    3. Klikk på Angi som standard.

    Var denne artikkelen til hjelp?

    Relaterte artikler

    • Gjest

      Endring av betalingsmåte for en bekreftet reservasjon

      Hvis reservasjonen din er bekreftet og betalt, kan du ikke endre betalingsmåten. Hvis den ikke er det, kan du kansellere og bestille på nytt…
    • Gjest

      Aksepterte betalingsmåter

      Vi støtter forskjellige betalingsmåter avhengig av hvilket land betalingskontoen din befinner seg i.
    • Gjest

      Betalingsplaner

      Du betaler for en del av reservasjonen din når bestillingen bekreftes. Fremtidige betalinger blir automatisk trukket fra på datoene oppgitt …
    Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
    Logg inn eller registrer deg