Hopp til innhold
    Naviger fremover for å få tilgang til foreslåtte resultater

    Hvordan tilbakestiller eller endrer jeg passordet mitt?

    Slik tilbakestiller du passordet

    Hvis du har glemt passordet, aldri har opprettet et eller har problemer med å logge inn på Airbnb-kontoen, går du til siden for tilbakestilling av passord.

    Skriv inn e-postadressen du bruker på Airbnb, og klikk eller trykk deretter på Send tilbakestillingslenke. Du får en lenke tilsendt på den registrerte e-postadressen.

    Tips: Tilbakestillingslenker er tidssensitive og kan kun brukes én gang.

    Hvis du har mottatt e-posten med tilbakestillingslenken, men lenken fungerer ikke:

    • Hvis du har bedt om en tilbakestillingslenke mer enn én gang, sørg for at du bruker lenken du finner i den nyeste e-posten.
    • Det kan hende du må deaktivere forhåndsvisning av lenker på e-post (f.eks. Outlook) eller skannefunksjonen til e-posten, som kan gjøre at lenken utløper før du åpner den.

    Slik endrer du passordet

    Hvis du kan passordet og ønsker å endre det:

    1. Gå til Konto > Innlogging og sikkerhet
    2. Klikk eller trykk på Oppdater ved siden av Passord.
    3. Skriv inn ditt nåværende og nye passord, bekreft det nye passordet og klikk eller trykk på Oppdater passord.

    Slik oppretter du et passord hvis du ikke har et

    Hvis du opprettet en Airbnb-konto ved å tilknytte Facebook, Google, Apple eller telefonnummeret ditt, ble du ikke pålagt å opprette et passord.

    Gjør følgende hvis du vil opprette et Airbnb-passord:

    1. Logg ut av Airbnb-kontoen.
    2. Følg trinnene ovenfor for å tilbakestille passordet.

    Når du har opprettet et Airbnb-passord, kan du fortsette å logge inn med Facebook, Google, Apple eller telefonnummeret ditt, slik du har gjort hittil. Du kan også logge inn ved hjelp av e-postadressen din og passordet du nettopp opprettet.

    Fikk du hjelpen du trengte?
    Relaterte artikler