Svar på eller bestrid en anmeldelse
Ærlige anmeldelser hjelper verter og gjester med å utvikle seg og finne ut hva som fungerer i fremtiden. Men noen ganger kan du få en anmeldelse du er uenig i. Her er noen alternativer til hva du kan gjøre, hvis det skjer.
Svar på en nylig anmeldelse
Du kan legge ut et offentlig svar på en anmeldelse som noen har skrevet om deg.
- Gå til Anmeldelser.
- Klikk på Anmeldelser om deg.
- Gå til anmeldelsen du vil svare på og klikk på Skriv et offentligsvar.
Du må logge deg på kontoen din på en stasjonær datamaskin eller nettleser (som ikke bruker Airbnb-appen) for å svare på en anmeldelse.
Du må logge deg på kontoen din på en stasjonær datamaskin eller nettleser (som ikke bruker Airbnb-appen) for å svare på en anmeldelse.
- Gå til Anmeldelser.
- Trykk på Anmeldelser om deg.
- Gå til anmeldelsen du vil svare på, og trykk på Skriv et offentlig svar.
Svaret ditt blir lagt ut umiddelbart, og du kan ikke redigere det etterpå. Ta deg derfor god tid og tenk over hva du vil si.
Bestrid en anmeldelse
Selv om du ikke kan fjerne en anmeldelse, kan du rapportere den hvis du mener den er i strid med retningslinjene for anmeldelser. Du må gjerne svare med mer informasjon eller gi ditt eget syn på saken, så lenge du også følger retningslinjene for anmeldelser.
Relaterte artikler
- Gjest
Airbnbs retningslinjer for anmeldelser
Retningslinjene våre bidrar til å sikre nyttige, informative og nøyaktige anmeldelser for gjester og verter. - Gjest
Anmeldelser av verter og gjester for opphold
Fellesskapet vårt er avhengig av ærlige, oppriktige anmeldelser. Verter og gjester skriver anmeldelser når oppholdet er over.