Slik svarer du på anmeldelser
Ærlige anmeldelser hjelper verter og gjester med å utvikle seg og finne ut hva som fungerer i fremtiden. Men noen ganger kan du få en anmeldelse du er uenig i.
Du har rett til å svare
Du kan legge ut et offentlig svar på en anmeldelse innen 30 dager etter at anmeldelsen ble sendt inn (ikke publisert). Selv om du ikke kan fjerne den, kan du rapportere den hvis du mener den er i strid med retningslinjene for anmeldelser.
Ellers må du gjerne svare med mer informasjon eller fortelle din side av saken, så lenge du også følger retningslinjene.
Slik svarer du på en nylig anmeldelse
- Gå til Profil > Anmeldelser.
- Klikk på Anmeldelser om deg.
- Gå til anmeldelsen du vil svare på, og klikk på Legg igjen svar.
Du må logge deg på kontoen din på en stasjonær datamaskin eller nettleser (som ikke bruker Airbnb-appen) for å svare på en anmeldelse.
Du må logge deg på kontoen din på en stasjonær datamaskin eller nettleser (som ikke bruker Airbnb-appen) for å svare på en anmeldelse.
- Gå til Profil > Anmeldelser.
- Trykk på Anmeldelser om deg.
- Gå til anmeldelsen du vil svare på, og trykk på Legg igjen svar.
Svaret ditt blir lagt ut umiddelbart, og du kan ikke redigere det etterpå. Ta deg derfor god tid og tenk over hva du vil si.
Relaterte artikler
- GjestAirbnbs retningslinjer for anmeldelserRetningslinjene våre bidrar til å sikre nyttige, informative og nøyaktige anmeldelser for gjester og verter.
- GjestAnmeldelser av oppholdFellesskapet vårt er avhengig av ærlige, oppriktige anmeldelser. Verter og gjester skriver anmeldelser når oppholdet er over.
- Slik fungerer anmeldelserAnmeldelser er en god måte for verter og gjester å gi hverandre tilbakemelding på. Her finner du informasjon om hvordan og hva du kan dele, …