Veiledninger
•
Gjest
Reiseproblemer som gir rett på refusjon
Reiseproblemer som gir rett på refusjon
Some travel issues need a little extra help. If you are experiencing any of these, you are most likely covered by the Rebooking and Refund Policy:
- No access to the listing, for instance, if the Host provided the wrong lockbox code and now they can’t be reached
- Space isn’t safe or clean upon arrival, such as dirty linens, or safety hazards
- Key amenities are missing or not working, for example, that pool you were fantasizing about is in disrepair
- Place isn’t as it was described in the listing description, maybe the number of rooms or beds is different, or accessibility features are missing
What’s next?
If you need to submit a claim, make sure to:
- Gather evidence: Document issues with photos or videos
- Contact us: Message or call Airbnb within 24 hours of having an issue
- Stay in touch: We’ll reach out with next steps specific to you
Var denne artikkelen til hjelp?
Relaterte artikler
- Veiledninger•GjestBe om en refusjonForespørsler om refusjon av et beløp bør behandles gjennom løsningssenteret.
- Veiledninger•GjestFinn refusjonsbeløpet dittRefusjonsbeløpet avhenger av kanselleringsvilkårene for reservasjonen og når du kansellerer.
- Veiledninger•GjestHva om jeg må kansellere på grunn av et problem med utleiestedet eller verten?Ombestillings- og refusjonsvilkårene våre for gjester kan bidra til å dekke situasjoner der utleiestedet eller fasilitetene ikke er som forv…