Veiledninger
•
Gjest
Bestill en kansellert reservasjon på nytt
Bestill en kansellert reservasjon på nytt
Change of plans? Not a problem! While canceled reservations can’t be restored, you can contact the Host and make a new reservation.
Message the Host and make sure you reach an agreement before rebooking. They'll send you a special offer with the specific agreed booking details. You’ll have 24 hours to accept the special offer.
Send melding til verten for å bestille på nytt
- Gå til Turer og klikk på Kansellert.
- Velg reservasjonen du vil bestille på nytt.
- Klikk på Send melding til verten.
- Gå til Turer
og trykk på Kansellert.
- Velg reservasjonen du vil bestille på nytt.
- Trykk på Send melding til verten.
- Gå til Turer
og trykk på Kansellert.
- Velg reservasjonen du vil bestille på nytt.
- Trykk på Send melding til verten.
- Gå til Turer og trykk på Kansellert.
- Velg reservasjonen du vil bestille på nytt.
- Trykk på Send melding til verten.
If you didn't get a full refund for the original canceled reservation, you can contact us to request a full refund after you rebook.
Var denne artikkelen til hjelp?
Relaterte artikler
- VertHvordan gjenoppretter jeg en kansellert reservasjon for en gjest?Hvis du vil gjenopprette en kansellert reservasjon, må du kontakte gjesten og få vedkommende til å reservere på nytt.
- GjestNår du mottar refusjonenRefusjoner utstedes nesten umiddelbart, og de fleste kommer fram innen ti dager, men med enkelte betalingsmåter og i noen regioner kan det t…
- VertKanselleringsvilkår for verterSiden kanselleringer kan forstyrre gjestenes planer og påvirker tilliten til Airbnb-fellesskapet, pålegges det sanksjoner dersom en vert kan…
Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg