Veiledninger
Hvordan kansellerer jeg opplevelsesreservasjonen min?
Hvordan kansellerer jeg opplevelsesreservasjonen min?
Note: If you need to cancel your reservation because of the coronavirus (COVID-19), please review our article on options for cancellation.
Once you go through the cancellation process, you’ll be able to review the refund amount before you finalize the change.
To cancel an experience reservation:
- Go to Trips and click the reservation you’d like to cancel
- Click Change or cancel
- Click Next under Cancel my reservation
- Choose the reason for your cancellation, then click Continue
- [Optional] Add a message for the host, then click Continue
- Review the refund details, then click Cancel my reservation to finalize
Note: You’ll receive a message to confirm the cancellation. Refunds normally arrive within ten business days. Some payment methods and regions might take longer. Find out more.
Var denne artikkelen til hjelp?
Relaterte artikler
- Veiledninger•GjestEndre dato eller tidspunkt for en opplevelsesreservasjonGå til turopplysninger for å endre reservasjonen.
- Veiledninger•GjestFinn kanselleringsvilkårene for opplevelsesreservasjonen dinRefusjonsbeløpet avhenger av vertens kanselleringsvilkår og tidspunktet og datoen når du kansellerer.
- Veiledninger•GjestNår du mottar refusjonenRefusjoner utstedes nesten umiddelbart, og de fleste kommer fram innen ti dager, men med enkelte betalingsmåter og i noen regioner kan det t…