Hopp til innhold
    Naviger fremover for å få tilgang til foreslåtte resultater
    Lengre ventetider enn vanlig på grunn av COVID-19
    Hvis det er mer enn 72 timer til reservasjonen starter, vennligst ta kontakt nærmere innsjekkingstidspunktet. Hvis du ønsker å endre eller kansellere en reservasjon, kan du gjøre det fra Turer-siden eller i kontrollpanelet for vertskap.

    Hvorfor kanselleres Airbnb-opplevelsene jeg har bestilt?

    11. mars 2020 erklærte Verdens helseorganisasjon (WHO) utbruddet av koronavirus (COVID-19) en global pandemi. Basert på råd fra myndigheter og eksperter på folkehelse om å holde avstand til hverandre ble Airbnb-opplevelser satt på pause 18. mars 2020. Dette kommer til å fortsette til i alle fall 3. april 2020 for å verne om fellesskapets helse og sikkerhet.

    Vi mener at dette tiltaket er nødvendig både på kort sikt for å bidra til å bremse spredningen av viruset og på lang sikt for å bevare opplevelser som en troverdig måte å få kontakt med mennesker i hele verden.

    Hva skjer med reservasjoner?

    Hvis du hadde en reservasjon mellom 18. mars og 3. april 2020, har reservasjonen blitt automatisk kansellert. Du får eller har fått full refusjon til betalingsmåten du brukte da du bestilte opplevelsen. Finn ut mer om hvordan refusjoner fungerer.

    Bestilling av opplevelser etter 3. april

    Du kan bestille opplevelser som er tilgjengelige etter 3. april. Airbnb følger den globale situasjonen nøye og oppdaterer fellesskapet hvis situasjonen endrer seg.

    Kanselleringsvilkår for Airbnb-opplevelser

    Så snart Airbnb-opplevelser gjenopptas, kommer kanselleringsvilkårene for opplevelser til å gjelde for alle kanselleringer. Kanselleringer i forbindelse med COVID-19 behandles i vilkårene våre for formildende omstendigheter. Les gjennom artikkelen vår om formildende omstendigheter i forbindelse med COVID-19 for å finne ut mer om hvilke omstendigheter som dekkes i tilknytning til COVID-19.