Hopp til innhold
    Naviger fremover for å få tilgang til foreslåtte resultater

    Hvilke kanselleringsalternativer har jeg hvis reiseplanene mine blir endret på grunn av covid-19?

    Gå til kanseller reservasjonen min og velg Reiseplanene mine har endret seg på grunn av covid-19-pandemien for å finne ut hva de nåværende kansellerings- og refusjonsalternativene dine er.

    Disse alternativene er alltid tilgjengelige:

    • Refusjon i henhold til vertens kanselleringsvilkår.
    • Full kontantrefusjon ved innsending av offisiell dokumentasjon til gjennomgang.

    Avhengig av bestillings- og innsjekkingsdatoene på reservasjonen kan du bli vist ett eller flere av følgende alternativer:

    • Reisekreditt under formildende omstendigheter.
    • Be verten om full refusjon.

    Kundeserviceteamet vårt kan bare tilby deg de samme alternativene som du har på nettet.

    Hvis du har blitt syk på grunn av covid-19-infeksjon, dekkes dette alltid av standardvilkår for formildende omstendigheter, og du kan velge "Jeg har en formildende omstendighet" når du kansellerer.

    Be verten om en større refusjon

    Hvis reservasjonen ikke gir rett på full refusjon, kan du alltid sende en melding til verten for å finne ut om de er villige til å gi deg ytterligere refusjon gjennom løsningssenteret.

    Relaterte artikler
    Fikk du hjelpen du trengte?