Forslag vises etter at du har skrevet inn søkeordene. Bruk opp- og nedpilene for å bla gjennom resultatene. Bruk enter til å velge. Hvis valget er en setning, blir denne setningen sendt til søkeruten. Hvis forslaget er en lenke, navigerer nettleseren til den siden.
Veiledninger
Vert

Hvordan endrer eller kansellerer jeg en reservasjon gjennom Airbnb.org?

Denne artikkelen har blitt oversatt automatisk.

Kommuniser eventuelle endringer med verten, gjesten eller bestilleren ved hjelp av samtaletråden så snart som mulig.

Hvis du trenger å endre en Airbnb.org-reservasjon som vert eller gjest, kan du sende inn en endringsforespørsel.

Her er noen ting du bør vite om å endre en Airbnb.org-reservasjon:

  • Prosessen er den samme som for vanlige Airbnb-reservasjoner.
  • Hvis du bestilte oppholdet ditt ved hjelp av et tilskudd, kan du forlenge oppholdet til den totale verdien av tilskuddet så lenge utleiestedet har tilgjengelighet (du finner verdien av tilskuddet i epostinvitasjonen du mottok før bestilling).
  • Du kan ikke legge til en annen betalingsmåte til en reservasjon. Hvis du trenger å forlenge oppholdet ditt, men har nådd grensen for tilskuddet ditt, må du bestille et nytt opphold ved hjelp av en annen betalingsmåte.

Hva skjer hvis en gjest kansellerer

Hvis du er vert og Airbnb.org-gjesten kansellerer reservasjonen sin, varsler vi deg og fjerner automatisk blokkeringen av datoene i kalenderen din slik at du kan være vert for andre gjester. Hvis gjesten din skulle ha kansellert, men ikke gjorde det, kan du kansellere reservasjonen og ta kontakt med kundeserviceteamet vårt for å få hjelp til å frafalle sanksjonene.

Hvis gjesten kansellerer etter at de allerede har sjekket inn, må de forlate utleiestedet ditt så snart de kansellerer.

Var denne artikkelen til hjelp?

Relaterte artikler

Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg