Veiledninger
•
Gjest
Noe gikk galt med betalingen
Noe gikk galt med betalingen
Is your transaction not going through? This can happen for a number of different reasons, including:
- Your credit or debit card has expired
- The billing address or phone number you entered don’t match those associated with your credit or debit card
- The payment method you tried isn't accepted in your area
- You’ve exceeded the daily withdrawal or purchase limit set by your bank or financial institution
- Your credit or debit card doesn’t have sufficient funds to make the payment
- Fraud prevention has been triggered
Tips to resolve common payment problems
- If your credit or debit card has expired, update your payment method
- Double-check the billing address, ZIP code, and phone number of your credit or debit card
- Make sure the payment method is accepted in your area
- Check that your payment method has been confirmed
- Contact your bank or financial institution to find out why your card might be getting declined
Var denne artikkelen til hjelp?
Relaterte artikler
Betaling av turen
Når blir du belastet for reservasjoner? Hva gjør du hvis du ikke kan fullføre transaksjonen? Nedenfor ser vi nærmere på økonomien og gir sva…- Gjest
Hvorfor blir kredittkortet mitt ikke godtatt?
Dette kan være flere grunner til dette, alt fra et utløpt kredittkort til forebygging av svindel. Ta kontakt med banken eller kredittkortsel… - Gjest
Aksepterte betalingsmåter
Vi støtter forskjellige betalingsmåter avhengig av hvilket land betalingskontoen din befinner seg i.
Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg