Hopp til innhold
Bruk piltastene opp og ned for å navigere forslag.
Gå til hovedhjelpeinnhold

Hva bør jeg gjøre dersom noe mangler eller ikke er som forventet når jeg sjekker inn?

Hvis du merker at noe mangler, ikke fungerer, eller på annen måte ikke er det du forventet når du sjekker inn, kan du ta følgende skritt:

  1. Kontakt verten din: Hvis du gir verten din sjansen til å løse et problem, er dette den raskeste måten å sikre at du får det du trenger. Du kan deretter fortsette med reservasjonen som planlagt.
  2. Kontakt oss: Hvis du ikke kan få tak i verten, eller de ikke svarer, kan du be Airbnb om hjelp. Sørg for å fotografere eller dokumentere problemet ditt da dette kan hjelpe oss å forstå hva du opplever.

Du kan også sjekke våre Refusjonsvilkår for gjester for en fullstendig forklaring på våre standarder og refusjonskrav.


Husk: I en nødsituasjon, eller hvis din personlige sikkerhet er truet, må du kontakte lokalt politi eller nødetater umiddelbart.