Veiledninger
•
Vert
Utløpte eller tilbaketrukne invitasjoner, tilbud og forespørsler
Utløpte eller tilbaketrukne invitasjoner, tilbud og forespørsler
It's important to respond to guests within 24 hours, but if a pre-approved invite, special offer, or request expires, you have a few options.
Send another special offer
It’ll be valid for 24 hours. Here’s how they work and how to send one.
Ask for another request
Ask the guest to send another request for the dates they want and be ready to pre-approve or accept right away. You can also turn on Instant Book to automatically pre-approve questions and accept inquiries.
Withdrawn requests
If a guest withdraws a request before you respond, it’s likely because they booked another place. If they did it by mistake, just ask them to send a new request.
Var denne artikkelen til hjelp?
Relaterte artikler
- GjestHva skjer hvis min reservasjonshenvendelse er avslått eller utløper?Hvis verten avslår reservasjonen eller ikke svarer innen 24 timer, belastes du ikke, og du kan bestille et annet opphold.
- VertFyll opp stedet ditt raskereDu hjelper gjester med å bestille stedet ditt ved å godta bestillingsforespørsler eller forhåndsgodkjenne bestillingsforespørsler fra gjeste…
- VertSende spesialtilbudHvis en potensiell gjest sender deg en melding før bestilling av en reservasjon, kan du sende en tilpasset pris eller et spesialtilbud i sam…
Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg