Veiledninger
•
Gjest
Kansellering av reservasjonen din for et opphold
Kansellering av reservasjonen din for et opphold
Planene dine har endret seg, og du ser deg nødt til å kansellere reservasjonen. Ikke noe problem. Du kan gå til Turer for å kansellere eller endre reservasjonen din.
Slik kansellerer du en reservasjon:
- Gå til Turer og velg turen du vil kansellere.
- Klikk på Vis flere turplaner og deretter på Vis opplysninger.
- Klikk på Endre eller kanseller.
- Klikk på Kanseller reservasjonen.
- Trykk på Turer
og velg turen du vil kansellere.
- Trykk på Vis flere turplaner og deretter på Vis opplysninger.
- Trykk på Kanseller reservasjon.
- Trykk på Turer
og velg turen du vil kansellere.
- Trykk på Vis flere turplaner og deretter på Vis opplysninger.
- Trykk på Kanseller reservasjon.
- Gå til Turer og velg turen du vil kansellere.
- Trykk på Vis flere turplaner og deretter på Vis opplysninger.
- Trykk på Endre eller kanseller.
- Trykk på Kanseller reservasjon.
Be om refusjon under oppholdet
Hvis det oppstår et problem i løpet av oppholdet, kan du be verten om å fikse det, be om delvis refusjon eller be om å få kansellere reservasjonen mot full refusjon. Det er viktig at du sender inn forespørselen innen 24 timer etter at du oppdaget problemet. Verten har da 1 time på seg til å svare. Hvis verten avslår eller ikke svarer, kan du be Airbnb om hjelp.
Var denne artikkelen til hjelp?
Relaterte artikler
- GjestFinn kanselleringsvilkårene for oppholdet dittRefusjonsbeløpet avhenger av vertens kanselleringsvilkår og tidspunktet og datoen du kansellerer.
- Slik fungerer kanselleringerDet kan oppstå uforutsette ting som gjør at du må kansellere. Her ser du hvordan du kan kansellere en reservasjon på en problemfri måte.
- GjestFinn refusjonsbeløpet dittRefusjonsbeløpet avhenger av kanselleringsvilkårene for reservasjonen og når du kansellerer.
Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg