Forslag vises etter at du har skrevet inn søkeordene. Bruk opp- og nedpilene for å bla gjennom resultatene. Bruk enter til å velge. Hvis valget er en setning, blir denne setningen sendt til søkeruten. Hvis forslaget er en lenke, navigerer nettleseren til den siden.
Veiledninger
Vert

Slik svarer du på en endringsforespørselen fra en gjest

Noen ganger trenger gjestene litt fleksibilitet. Hvis de vil endre en bekreftet reservasjon (f.eks. legge til eller fjerne netter eller velge andre datoer), bør de sende deg en turendringsforespørsel.

Du må ikke endre eller kansellere reservasjoner på vegne av gjester. Det kan sette det gode ryktet ditt som vert på spill. I stedet kan du sende dem disse instruksjonene slik at de kan gjøre det selv. Gjester kan også endre reservasjonen ved bruk av lenken i bekreftelsen tilsendt på e-post.

Slik svarer du på en endringsforespørsel

Åpne samtaletråden med gjesten din og finn Svar på forespørselen. Hvis du godtar endringene, iverksettes de automatisk, og gjesten blir belastet eller refundert deretter.

Ting du bør vite:

  • Det er ingen sanksjoner for å avslå en forespørsel.
  • Selv om det ikke er noen tidsbegrensning, kan det å svare raskt på forespørsler bidra til at du unngår kansellerte reservasjoner.
  • Gjester kan sende turendringsforespørsler etter at en reservasjon er bekreftet, og når som helst før utsjekking, også etter at de har sjekket inn.

Hvis behovene dine som vert endres, kan du lese mer om hvordan du sender gjesten en turendringsforespørsel eller kansellerer en reservasjon.

Var denne artikkelen til hjelp?

Relaterte artikler

Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg