Alt begynner med en melding, enten du har spørsmål om et utleiested, eller ønsker å bestille et opphold med én gang. Du må være logget inn på Airbnb-kontoen for å lese eller sende meldinger.
Når du tar kontakt med en vert, startes en samtaletråd du kan komme tilbake til. Og når du har tatt det første steget, organiseres all kommunikasjonen for alle turene i Meldinger.
Du trenger bare å klikke på en samtaletråd for å lese en eksisterende melding eller sende en ny. Du kan filtrere, søke i og arkivere meldingene for å holde orden på samtalene. Skrev du noe feil? Du kan nå redigere en melding innen 15 minutter etter at du har sendt den, og du kan nå angre sending av meldingen innen 24 timer etter at du har sendt den.
Hvis du er vert, finner du alle meldingene på ett sted.
Hvis en melding gjør at du føler deg ukomfortabel, eller noen prøver å få deg til å betale utenfor Airbnb, kan du klikke eller trykke på flagget eller de tre prikkene ved siden av meldingen og velge rapporter denne meldingen for å informere oss.